آیفون ایکس

آیفون 6.5 اینچی 2018، هم اندازه با آیفون 8 پلاس خواهد بود

به گزارش یک رسانه ژاپنی، آیفون 6.5 اینچی اولد 2018 اپل که احتمالا آیفون ایکس پلاس نام خواهد داشت، از ابعادی برابر با آیفون 8 پلاس 5.5 اینچی برخوردار است. در این گزارش جزئیاتی از آی او اس 12 نیز منتشر شده است.

طی چندین ماه گذشته، داستان‌های زیادی در مورد آیفون های سال 2018 اپل شنیده‌ایم. تحلیلگران انتظار دارند تمامی آن‌ها با رد تاچ آی دی برای استفاده از فیس آی دی آماده شوند. حال گزارش‌های جدیدی از این محصولات از سوی منابع ژاپنی به دست آمده است که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

نام آیفون 6.5 اینچی چیست؟

طبق گزارش رسیده از Macotakara، پرچمدار سال 2018 اپل، آیفون 6.5 اینچی اولد این شرکت خواهد بود که احتمالا آیفون ایکس پلاس نام دارد، اما از نظر اندازه با گوشی 5.5 اینچی آیفون 8 پلاس یکسان است. این سایز کم به لطف طراحی کم حاشیه نمایشگر به ارمغان آمده است که با یک قسمت ناچ تکمیل می‌شود.

به نقل از این گزارش جدیدف مدل کوچکتر آیفون جدید از یک نمایشگر 6 اینچی LCD به جای 6.1 اینچی برخوردار است. این گوشی همچنین از طراحی کم حاشیه نمایشگر و قسمت بالایی بریده موسوم به ناچ برخوردار است تا اپل موفق به به ارمغان آوردن طراحی جمع و جور این گوشی شود. و اما سومین گوشی، نسخه‌ی رفرش شده‌ی آیفون ایکس است که به نظر از همان ترکیب طراحی برخوردار است، اما می‌تواند لنزهایی شفاف‌تر و سنسوری بزرگ‌تر را ارائه کند.

این گزارش همچنین به برخی از قابلیت‌های آی او اس 12 نیز اشاره می‌کند. فیس آی دی انتظار می‌رود با نسخه بعدی پلتفرم iOS در حالت افقی نیز کار کند که می‌تواند یک گام موثر برای به ارمغان آوردن قابلیت تشخیص چهره در تبلت های آیپد کمپانی اپل محسوب شود.

آیفون های جدید اپل همچنین از باتری های قدرتمندتری برخوردار خواهند بود که توسط شرکت Unimicron به تولید می‌رسد. گفته می‌شود آیفون ایکس پلاس از یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند بزرگ‌ترین باتری در یک گوشی هوشمند اپل باشد.