نمایشگر دایره ای

ثبت حق اختراع نمایشگر دایره ای توسط اپل : آیا اپل واچ بعدی نمایشگر دایره ای دارد؟

کمپانی اپل حق ثبت اختراع تکنولوژی طراحی یک نمایشگر دایره ای با شماره U.S. Patent 9965995 را به ثبت رساند. این اختراع با نام “دستگاه الکترونیکی مجهز به نمایشگر با لبه منحنی” ثبت شده است. آیا اپل واچ بعدی به نمایشگر دایره ای مجهر خواهد شد؟

کمپانی اپل اختراعی را به ثبت رسانده که ممکن است در ساخت اپل واچ بعدی به کار رود. همانطور که از اسم این اختراع مشخص است، احتمال دارد اپل در ساعت‌های هوشمند خود را به جای استفاده از نمایشگر مستطیلی معمول، از نمایشگر دایره ای استفاده کند.

نمایشگر دایره ای

با توجه به تصاویر همراه با اختراع ثبت شده، به نظر می‌رسد این نمایشگر دایره ای را برای استفاده در ساعت در نظر داشته است. ممکن است فکر کنید که این طرح تنها یک طرح رد شده است. اما از آن‌جایی که تاریخ ثبت آن ماه‌ها پس از ورود اپل واچ به بازار (و احتمالا سال‌ها پس از تاریخ ثبت طراحی اورجینال اپل واچ) بوده است، احتمال دارد چیزی باشد که این کمپانی هم‌اکنون در حال کار کردن بر روی آن است و این که تصمیم گرفته باشند در صورتی که قصد عرضه ساعت هوشمند با نمایشگر دایره ای داشتند، برای محافظت از این محصول آن را ثبت کنند.

نمایشگر دایره ای

در این طرح تلاش در جهت برطرف کردن مشکلی است که معمولا نمایشگرهای دایره ای با آن مواجه هستند. در این طرح آمده که پیکسل‌های مستطیلی نمی‌توانند به خوبی در نمایشگر دایره‌ای جای بگیرند. همچنین توضیح داده شده که اپل چطور می‌خواهد این مشکل را بر طرف کند.

نمایشگر دایره ای

برخی از دستگاه‌هایی که در این پتنت (حق ثبت اختراع) به آن‌ها اشاره شده شامل ساعت، هدفون یا ایرفون و عینک است. با درنظر گرفتن این موضوع که عینک‌های واقعیت افزوده اپل حدود یک یا دو سال دیگر عرضه خواهند شد، این تکنولوژی می‌تواند در چنین محصولات پوشیدنی نیز علاوه بر ساعت هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه فرقی میکنه دایره یا مربع

  2. مال الجی هم خب دایره ای بود