آیا عکس یوفو مریخی وجود حیات بر روی سیاره سرخ را تایید می‌کند؟!+ویدوی

آیا عکس یوفو مریخی حضور بیگانگان در سیاره سرخ را تایید می‌کند؟

اخیرا یک کانال یوتیوبی ادعا کرده که در میان تازه‌ترین تصاویر کاوشگر کنجکاوی ناسا از سطح سیاره مریخ، عکسی وجود دارد که یک یوفو مریخی را نشان می‌دهد؛ این عکس تا این لحظه جنجال زیادی در مورد حیات بر روی مریخ و حضور بیگانگان در سیاره سرخ به پا کرده است.

به تازگی یکی از کانال‌های مرتبط با شکارچیان یوفو یا همان اشیا ناشناس پرنده به نام “ArtAlienTV” ویدیویی را آپلود کرده که ادعا می‌کند کاوشگر کنجکاوی (Curiosity) سازمان فضایی ناسا، به صورت تصادفی تصویری از حیات بر روی مریخ را به ثبت رسانده است!

این عکس که گفته شده در تاریخ 20 ژانویه 2018 به گرفته شده، به نظر یک یوفو مریخی را نشان می‌دهد؛ همانطور هم که انتظار می‌رود، علاوه بر تئوری‌های توطئه مختلف که با انتشار چنین اسنادی مورد توجه علاقه‌مندان و مخاطبان قرار می‌گیرد، بسیاری پس از این اتفاق اعلام کرده‌اند که این عکس هم سندی دیگر از مخفی‌کاری ناسا در مورد وجود حیات بر روی مریخ است!

این شما و این هم تصویر اصلی مورد بحث:

آیا عکس یوفو مریخی وجود حیات بر روی سیاره سرخ را تایید می‌کند؟!+ویدوی

همانطور که می‌بینیم، در گوشه سمت راست و بالای تصویر شی ناشناس پرنده و سیاه رنگی وجود دارد که بر اساس ادعای تهیه‌کننده ویدیو، مربوط به یوفو مریخی بوده و نمی‌تواند گرد و خاک چسبیده به دوربین باشد؛ دلیل این ادعا هم ناپدید شدن نقطه سیاه رنگ تصویر در عکس‌های بعدی است.

با این تفاسیر فرضیه‌های مختلفی در این باره مطرح می‌شود؛ برخی می‌گویند که یوفو مریخی چیزی جز یک تکه زباله سرگردان در هوا نیست و عده‌ای هم مطمئن هستند که این شی یا نوعی پرنده است و یا به تجهیزاتی از موجودات فضایی ساکن سیاره سرخ مربوط می‌شود.

البته کسانی هم هستند که می‌گویند ناسا هرگز موفق به ارسال ربات به مریخ نشده و این عکس بر روی زمین تهیه شده است! به هر حال در ادامه شما را به دیدن کلیپ جدید یوفو مریخی دعوت می‌کند:

ویدیو یوفو مریخی

 

البته متخصصانی هم هستند که در رابطه با این کلیپ احتمال سوختن یک شهاب سنگ و به جا مانده اثر دیده‌شده در آسمان مریخ را مطرح کرده‌اند.

به هر حال این اولین باری نیست که ادعایی در مورد حیات مریخی مطرح می‌شود و مطمئنا آخرین بار هم نخواهد بود.

با اینکه بسیاری از تصاویر و ویدیوهای پیشین درباره اتفاقات مرموز مرتبط با سیاره سرخ و سایر اجرام آسمانی مانند ماه به راحتی قابل‌توجهی بوده و به موضوعات ساده‌ای مانند خطای دید، زباله‌های فضایی، ادعاهای دروغین و مواردی از این دست مربوط هستند، مدارکی هم وجود دارند که نقض و توجیه آن‌ها به این راحتی‌ها امکان‌پذیر نیست.

به نظر می‌رسد که این یوفو مریخی که عکس آن در وب سایت‌های معتبر مرتبط با ناسا قرار گرفته، کمی با نمونه‌های پیشین فرق داشته و نمی‌توان آن را تنها به ذهن خیال‌پرداز شکارچیان یوفو نسبت داد؛ شما در این رابطه چه نظری دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بنظر من واقعا یه موجود زنده س

  2. شبیه دایناسوره ماقبل تاریخه

  3. اینا همش چرنده میخان مارو گمراه کنن تا از دینو مذهب زده بشیم

  4. نمیتونه شن چسبیده به لنز باشه چون فکوسش با منظره پشتش یکیه اگه به لنز چسبیده بود فلو و تار میشد.
    درمورد اینکه آیا این تجهییزات فرازمینی هست این عکس نمیتونه یه مدرک باشه.چون همه اینها میتونه تجهییزات فوق پیشرفته خود ناسا باشه ما چقدر از رباط ها دستگاه ها و سفینه ها و پهپادهای فوق پیشرفته ای که تو کرات دیگه برای تحقیقات و جستجو فرستاده میشه درواقع اطلاع داریم؟