تصاویر نوکیا ایکس

مشخصات فنی کامل و تصاویر نوکیا ایکس لو رفت

تصاویر نوکیا ایکس (Nokia X) و مشخصات فنی این گوشی به صورت کامل از طریق آژانس چینی TENAA لو رفت. موبایل جدید نوکیا با نمایشگر بدون حاشیه، 6 گیگابایت رم و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در راه است.

نوکیا X یکی از محصولات خبرساز این روزهای دنیای فناوری است چرا که فنلاندی‌ها برای نخستین بار به استفاده از نمایشگری با بریدگی بالای صفحه روی آورده‌اند. به دنبال انتشار پوسترهای مختلف، حالا اطلاعات کاملی از مشخصات فنی و تصاویر نوکیا ایکس از طریق رگولاتوری تنا منتشر شده که در نوع خود جذاب است.

گوشی جدید نوکیا که برخی با نام X6 نیز از آن یاد می‌کنند، با ابعاد 147.2 در 70.98 در 7.99 میلی‌متر و 151 گرم وزن، از نمایشگری 5.8 اینچی با وضوح 1080×2280 برای نمایش محتوا بهره می‌برد. در بخش راستی حاشیه پایینی صفحه لوگوی Nokia را می‌بینیم، در حالی که تصاویر قبلی، آن را در بخش مرکزی نشان می‌دادند. ناچ یا بریدگی بالای صفحه میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، اسپیکر earpiece و سنسورهای دیگر است. روی قاب پشتی نیز می‌توان اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه عمودی با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی را پیدا کرد. متاسفانه لیست تنا فاقد اطلاعات مربوط به دقت سنسور دوربین دوم است.

زیر قاب، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 1.8 گیگاهرتزی که احتمالا بخشی از سیستم روی چیپ اسنپدراگون 636 خواهد بود، قدرت پردازشی کافی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به نظر می‌رسد کاربران می‌توانند این گوشی را در چندین نسخه مختلف با 3، 4 یا 6 گیگابایت رم و همین‌طور 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.1 اوریو از دیگر موارد قابل توجه در مورد نوکیا ایکس هستند.

نوکیا ایکس در تاریخ 16 می (26 اردیبهشت) توسط اچ ام دی گلوبال معرفی خواهد شد.

تصاویر نوکیا ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. انتظارات از نوکیا همیشه بالاست و همیشه انتظارمونو جواب نمیده

  2. یا رم 6 ؟؟؟ ینی قطعی نیست