قیمت ال جی جی 7 تینکیو و زمان عرضه آن در چند کشور مشخص شد

قیمت ال جی جی 7 تینکیو و زمان عرضه آن در چند کشور مشخص شد

گوشی جدید ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) یکی از بهترین گوشی های هوشمند امسال است که به تازگی اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است. در ادامه، قیمت ال جی جی 7 تینکیو به همراه زمان عرضه آن در بازارهای مختلف جهان را بررسی خواهیم کرد.

ال جی جی 7 تینکیو گوشی جدید ال جی است که به آخرین و بهترین سخت افزار موجود در بازار مجهز شده است. تجهیزات جدید و رده‌بالای صوتی و دوربین باکیفیت و پیشرفته تنها بخشی از امکانات و مشخصات ال جی جی 7 جدید هستند. قیمت پرچمدار سال 2018 ال جی نیز از نکات قابل توجه آن است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قیمت ال جی جی 7 تینکیو

در حال حاضر، قیمت اسمارت فون جدید ال جی در چند کشور محدود مشخص شده است. بر اساس گزارش‌ها، G7 ThinQ در کره جنوبی با صرف هزینه‌ای معادل 833 دلار به فروش خواهد رسید. قیمت ال جی جی 7 تینکیو پلاس (LG G7 ThinQ Plus) نیز در این بازار به 900 دلار می‌رسد.

مدل پایه جی 7 تینکیو قیمتی مشابه ال جی جی 6 در زمان عرضه در کشور سازنده دارد؛ استراتژی ویژه‌ای که اگر در سایر بازارها نیز اجرا شود، گوشی ال جی جی 7 تینکیو را با قیمت 650 دلار و مدل پلاس را با قیمت 750 دلار در پشت ویترین فروشگاه‌های اروپایی و آمریکا خواهیم دید.

کمپانی کره‌ای نگاه ویژه‌ای به بازار ایالات متحده دارد. به همین دلیل نیز باید قیمت اولیه ال جی جی 7 تینکیو را در این کشور به گونه‌ای تنظیم کند که قابل رقابت با سایر محصولات باشد؛ موضوعی که ال جی را مجبور کرد قیمت ال جی وی 30 تینکیو را یک هفته پس از آغاز فروش، کاهش دهد. این گوشی در ابتدا 929.99 دلار برچسب قیمت خورده بود که پس از عدم استقبال از سوی کاربران و در قالب فروش ویژه، به 729.99 دلار کاهش یافت.

زمان عرضه ال جی جی 7 تینکیو

معمولا استراتژی ال جی به گونه‌ای بوده که اطلاعات کمی در خصوص زمان و مکان عرضه محصولاتش ارایه دهد؛ با این حال، به تازگی اخباری مبنی بر آغاز تاریخ فروش ال جی جی 7 تینکیو در برخی بازارها شنیده می‌شود. بر این اساس، کاربران و طرافداران ال جی در کشورهای ایالات متحده و کانادا می‌توانند این گوشی هوشمند را از تاریخ 1 ژوئن (11 خرداد) در دست داشته باشند. هنوز اطلاعی از عرضه و امکان خرید ال جی جی 7 تینکیو در ایران در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. دیگه خدا میدونه با این قیمت ارز نوت 9 سام یا مدل های جدید اپل یا ال جی v40 یا گوگل پیکسل 3 چند باشن واقعا گوشی ها الکی گرون شدن اپل گوشی های جدیدش فکر نکنم زیر 1000 دلار باشن نوت 9 سام هم همین جور

  2. 900 دلار در کره جنوبی یعنی با دلار الان 7200000 تومان چه خبره واقعا گه بعد میگن گوشی های لپل و سام گرونه با دلار الانی 730 دلار هم 6 ملیون میشه بیاد تو ایران زیر 10 ملیون نیست اصلا شاید وارد نمیشه با طرح رجیستر با این قیمت گمرک با این قیمت ارز چه شود

  3. تو خواب این وشی رو ببینیم میشه حدود 4میلیون

    • اقا شما داری با دلار چنی حساب میکنی برادر من که میگی 4 ملیون هر جور حساب کنی چه 650 دلار چه 750 دلار چه 900 دلار همگی بالای 5 ملیون میشن که توی ایران حداقل 10 حساب کن اگه بیاد که دیگه مثل قبلا نیست افت قیمت هم خیلی خیلی کم دارن با این وضعیت بازار ارز که هر روز بدتر هم میشه

  4. خوب با این قیمت ادم سامسونگ واپل میخره قیمتش انصافا بالا میگه

  5. اقا مطلب برین تلگرام باز میشه بدون فیلتر شکن خخ