شیائومی ردمی اس 2

شیائومی ردمی اس 2 با دوربین سلفی مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی شد

شیائومی ردمی اس 2 (Xiaomi Redmi S2) با دوربین سلفی قدرتمند و قیمتی مقرون به صرفه در چین معرفی شد. در ادامه، نگاهی به ویژگی‌ها، امکانات و مشخصات فنی گوشی جدید شیائومی خواهیم داشت.

گوشی موبایل شیائومی ردمی اس 2 رسما معرفی شد. این تلفن هوشمند در بازار داخلی پایین‌تر از شیائومی ردمی نوت 5 قرار می‌گیرد، ولی هم‌چنان برخی از ویژگی‌ها همچون نمایشگر بلند و دوربین دوگانه در آن حفظ شده است.

شیائومی ردمی اس 2 از تراشه اسنپدراگون 625 با پردازنده هشت هسته‌ای 2.0 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 قدرت می‌گیرد و رابط کاربری MIUI 9 و اندروید 8.1 اوریو هم سیستم نرم افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند.

گوشی جدید شیائومی به نمایشگر 5.99 اینچی با وضوح +HD اینچی مجهز شده و اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی تعبیه شده است. ناوبری رابط کاربری نیز از طریق کلیدهای روی صفحه انجام می‌شود. اما سیستم دوربین را می‌توان یکی از نقات قوت این اسمارت فون در نظر گرفت. سازندگان برای بخش جلویی از دوربین 16 مگاپیکسلی مبتنی بر هوش مصنوعی همراه با فلاش LED بهره برده‌اند و قاب پشتی هم مشابه ردمی نوت 5 پرو، میزبان دوربین 12+5 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر است.

شیائومی ردمی اس 2

شیائومی ردمی اس 2 در دو نسخه با 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با قیمت‌های 999 یوان (160 دلار / 130 یورو) و 1299 یوان (204 دلار / 171 یورو) به صورت اختصاصی از طریق “Suning.com” در سه رنگ رز گلد، طلایی (Champagne Gold) و نقره‌ای (Platinum Silver) به فروش خواهد رسید.

تصاویر شیائومی ردمی اس 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. گوشی های چینی چقدرم گرون شدن

  2. یک وچهارصد توی ایران تازه این مال هفته پیشه