گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس

گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس با رنگ‌بندی متنوع و قیمت بالا عرضه می‌شود

گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) با نمایشگر 6 اینچی و در چندین رنگ متنوع در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. رولاند کوانت ضمن اشاره به رنگ‌بندی موبایل جدید اچ تی سی، اندازه صفحه نمایش و میزان حافظه داخلی آن را هم تایید کرده است. 

گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس جدیدترین پرچمدار تایوانی‌ها است که در آینده نزدیک رسما معرفی می‌شود. حال رولاند کوانت در جدیدترین توییت خود می‌گوید پرچمدار اچ تی سی در چهار رنگ مشکی، بنفش، قرمز (Red Rose) و “Translucent” به معنی «نیمه‌شفاف» به فروش می‌رسد.

گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس با حافظه 64 گیگابایتی در اروپا عرضه می‌شود

پیش از این، اغلب اطلاعات مربوط به مشخصات فنی موبایل آینده اچ تی سی از طریق منابع مختلف لو رفته بود، اما حالا ما اطلاعات مربوط به نسخه بازار اروپا را دریافت کرده‌ایم. به نظر می‌رسد اچ تی سی +U12 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و پشتیبانی از دو سیم کارت روانه بازار می‌شود و «این [گوشی] ارزان نخواهد بود.» هرچند، رولاند کوانت قیمت در نظر گرفته شده برای این موبایل را مشخص نکرده است.

در همین حال، “LlabTooFeR” به عنوان یکی از افشاگران مورد اعتماد در توییتر نیز والپیپری این اسمارت فون را منتشر کرده است و می‌گوید هرروز یک والپیپر جدید از پرچمدار آینده HTC را منتشر خواهد کرد.

گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس