گوشی موبایل فینی

گوشی موبایل فینی با فناوری بلاک چین و قدرت پردازشی بسیار بالا معرفی شد

گوشی موبایل فینی (Sirin Labs Finney) با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845 معرفی شد. گوشی جدید Finney با بهره‌گیری از فناوری بلاک چین، دنیایی ایمن و البته متفاوت از تلفن های هوشمند را پیش روی همگان قرار می‌دهد.

گوشی موبایل فینی که در واقع یک اسمارت فون مبتنی بر فناوری بلاک چین است، توسط استارتاپ سوییسی Sirin Labs رونمایی شد. در ادامه بیشتر با امکانات و مشخصات گوشی جدید فینی آشنا می‌شویم.

این محصول جدید به صفحه نمایشی 6 اینچی با نسبت 18:9 مجهز شده و اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. اگرچه ما با یک موبایل مبتنی بر بلاک چین رو به رو هستیم، اما هم‌چنان تصاویر باکیفیت را می‌توان با دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ثبت کرد.

برای سیستم نرم افزاری، سازندگان از ترکیب اندروید 8.1 اوریو با چیزی که Sirin OS نامیده می‌شود، بهره برده‌اند. نیروی مورد نیاز دستگاه هم توسط یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعت تامین خواهد شد.

جدای از ویژگی‌های فنی بالا، “cold-storage wallet” یا اصطلاحا کیف پول سرد مخصوص ارزهای دیجیتال و اسکنر اثر انگشت فوق ایمن گوشی موبایل فینی که در صفحه نمایش آن تعبیه شده است، از جمله جذاب‌ترین ویژگی این محصول جدید هستند. Sirin Labs Finney قرار است با قیمت 999 دلار به فروش رسد.

FIH Mobile به عنوان زیرمجموعه شرکت فاکسکان، مسئولیت ساخت گوشی جدید Sirin Labs را بر عهده دارد. اوایل سال جاری نیز منابع مختلف از رایزنی هواوی با این کمپانی به منظور تولید یک موبایل مبتنی بر هوش مصنوعی خبر داده بودند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی رسمی این موبایل را تماشا کنید.

معرفی گوشی موبایل فینی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ای تا حالا کجا بوده یه شبه ظاهر شده عایا؟؟؟؟؟

  2. از جلو خیلی خوشگله ولی از پشت زشته

  3. من اصلا اسم برندو نشنیدم