عکس جدید گلکسی نوت 9

عکس جدید گلکسی نوت 9 ظاهری تقریبا یکسان با قبل را نشان می‌دهد

عکس جدید گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) از طریق شبکه اجتماعی توییتر لو رفت. پرچمدار جدید سامسونگ از سری گلکسی نوت احتمالا با ظاهری یکسان با نسل قبلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد

عکس جدید گلکسی نوت 9 که به تازگی توسط “UniverceIce” در توییتر منتشر شده است، طراحی بخش جلویی این گوشی را به تصویر می‌کشد. گلکسی نوت 9 با نمایشگر کم‌حاشیه و پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen به فروش خواهد رسید.

طی هفته‌های گذشته، منابع مختلف با انتشار اطلاعات متعدد تلاش کردند ویژگی‌های پرچمدار جدید از سری نوت را که معمولا اوایل نیمه دوم هرسال معرفی می‌شود، لو دهند. اما حالا یکی از افشاگران قابل اعتماد با انتشار رندری جدید، طراحی دقیق گلکسی نوت 9 را مشخص کرده است. اگر منتظر زبان طراحی تازه هستید، احتمالا شما را ناامید خواهیم کرد چرا که به نظر می‌رسد سامسونگ تمایلی به تغییر آن ندارد.

عکس جدید گلکسی نوت 9 طراحی بخش پشتی را نشان نمی‌دهد

لزوما چنین چیزی بد نیست چرا که گلکسی نوت 8 با طراحی بسیار جذاب و شیک خود، حاشیه‌های بسیار باریک و قدرت پردازشی بالا، یکی از بهترین محصولات سال 2017 میلادی بود. در حقیقت چیزی که تعداد زیادی از علاقه‌مندان در انتظار آن هستند، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. هرچند، در عکس جدید گلکسی نوت 9 طراحی بخش پشتی آن دیده نمی‌شود.

مطابق با بسیاری از گزارش‌ها، در نهایت سامسونگ این فناوری را همراه با گلکسی نوت 9 معرفی می‌کند و این یعنی حسگر اثر انگشت سرانجام به بخش جلویی باز می‌گردد تا استفاده از آن راحت‌تر باشد. چنین چیزی را خصوصا در حالتی که دستگاه روی میز و یا یک استند قرار دارد، می‌توان تجربه کرد.

تصور می‌کنید نسل جدید از سری Galaxy Note با قدرت پردازشی بالاتر، اسکنر اثر انگشت روی صفحه و اسپیکرهای استریو جذابی که همراه با گلکسی S9 معرفی شد، تا چه اندازه به موفقیت این موبایل کمک خواهد کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. واقعا خیلیا اومدن با تعصب حرف زدن من یه سوالی دارم دقیقا تفاوت ظاهریش چیه؟ حرف الکی نزنین خواهشن تنها تفاوتی که میتونه داشته باشه توی پردازنده و دوربینشه که مث اس 9 ارتقاش میده وگرنه ظاهرش همونه و خواهش میکنم اینقدر با تعصب حرف نزنین طرف گوشی زیر یه تومنی دستشه اومده اینجا میگه گوشی های هواوی همشون یکین؟ دقیقا چیشون یکیه؟ ظاهر که همیشه ارتقا پیدا میکنه اون از دوربین که خودتون میگین ارتقا پیدا میکنه اون از سخت افزار و فقط بحث گوشیم نیست شما یه لپ تاپ به زیبایی میت ایکس پرو نام ببرین و اما من اینو هم بگم سامسونگ برند خوبیه ولی بیشتر به فکر سود خودشه چرا که با کوچیکترین تغییرات جزئی یه مدل جدید میده بیرون واسه سود بیشتر البته قیمتام کاملا این موضوعو ثابت میکنن

  2. عالی
    بی صبرانه منتظرشم

  3. سامسونگ همینه همش تکرار

  4. خو بگو کجاش فرق کرده

  5. خیلی خوشگله کجاش مثل نوت هشته خیلی فرق داره حاشیه هاش کمتر شده