معرفي اسمارت فون ZTE GEEK با پردازنده 2 گيگاهرتزي اينتل کلاورتريل

کمپانی چینی ZTE گوشی جدیدی به نام GEEK را معرفی نموده که مجهز به پردازنده 2 گیگاهرتزی اتم اینتل، نمایشگر 5 اینچ با رزولوشن 720p و اندروید آبنبات پاستیلی می‌باشد. در ادامه با معرفي اين اسمارت فون قدرتمند چيني با گجت نيوز همراه باشيد

نبرد اینتل با ARM چند وقتی است که جدی شده است و غول تولیدکننده نیمه هادی‌ها توانسته با ارائه نسل جدید پردازنده‌های اتم توازن بسیار خوبی بین قدرت و بازده و مصرف باتری ایجاد کند. امروز ZTE یک تلفن جدید را با نام GEEK معرفی کرد که به پردازنده 2 گیگاهرتزی +CloverTrail تجهیز شده و اندروید آبنبات بستنی (4.2.2) بر روی آن نصب گردیده است.

پردازنده نصب شده بر روی Geek دقیقا همانی است که بر روی بسیاری از تبلت‌های ویندوز 8 مانند Lenovo K900 استفاده شده است. متاسفانه به جز پردازنده دیگر مشخصات فنی این تلفن چنگی به دل نمی‌زند. Geek مجهز به صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 720p به همراه پوشش محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس، دوربین 8 مگاپیکسل در پشت و دوربین 1 مگاپیکسل در جلو است.

{photo}92/01/22/ZTE-Geek{/photo}

Geek همچنین از یک گیگابایت حافظه رم و باتری 2300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.از دیگر مشخصات فنی Geek می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi b/g/n، بلوتوث 4 ، GPS ، رم يک گيگابايتي و حافظه داخلي 8 گيگابايت اشاره نمود.

از نظر شکل و شمایل ظاهری تلفن Geek شباهت زیادی به Grand S دارد و از زبان طراحی یکسانی برخوردار است با این تفاوت که دور دوربین بر روی بدنه مشکی‌رنگ نیست.

نایج بنچمارک ZTE Geek که توسط An tu tu انجام شده است را در تصویر زیر مشاهده می کنید.نکته قابل توجه در این بنچمارک برتری ZTE Geek نسبت به HTC One و گلکسی اس 4 است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*