گوشی اسرارآمیز سامسونگ گلکسی A استار

گوشی اسرارآمیز سامسونگ گلکسی A استار تاییدیه Bluetooth SIG گرفت

گوشی سامسونگ گلکسی A استار که با نام گلکسی A8 استار نیز آن را می‌شناسیم، پس از آن که ماه گذشته موفق به کسب تاییدیه تنا شد، تاییدیه دیگری از سازمان Bluetooth SIG را دریافت کرده که نشان می‌دهد فاصله زیادی با معرفی Samsung Galaxy A Star نداریم.

سامسونگ گلکسی A استار نام گوشی هوشمند آینده‌ی غول کره جنوبی است. این دیوایس ماه گذشته موفق به کسب تاییدیه رگولاتوری چینی تنا شده بود. حالا درست در فاصله‌ی چند روز مانده تا معرفی رسمی، این گوشی موفق به کسب تاییدیه‌ی سیستم ارتباطی از سازمان Bluetooth SIG شده است. این می‌تواند تایید کند که فاصله‌ی چندانی تا معرفی Samsung Galaxy A Star نداریم.

اینطور به نظر می‌رسد که عرضه‌ی سامسونگ گلکسی A استار در بازار چین و دیگر شرکت‌های بین‌المللی تحت نام متفاوتی انجام می‌گیرد. پس به جز این نام، اگر یک گوشی با نام گلکسی A8 استار را نیز ملاقات کردید تعجب نکنید، در اصل هر دو آن‌ها یک گوشی هستند. البته در تاییدیه بلوتوثی به دست آمده این گوشی، هیچ جزئیات بیشتری منتشر نشده است. با این حال به لطف تاییدیه ماه گذشته‌ی تنا ما کمی با مشخصات این گوشی آشنا هستیم که در ادامه می‌توانید بخوانید.

مشخصات سامسونگ گلکسی A استار

نسخه‌ی چینی گلکسی ای استار سامسونگ به یک نمایشگر غول پیکر 6.3 اینچی مجهز شده است، اما از آنجایی که این نمایشگر Infinity است، از حاشیه‌های بسیار کمی برخوردار بوده تا سایز کلی دیوایس چندان هم بزرگ نباشد. وضوح این نمایشگر نیز +Full HD بوده و بر روی قاب پشتی آن نیز یک ماژول دوربین دوگانه نقش بسته است.

در زیر قاب، سامسونگ گلکسی A استار از تراشه‌ی اگزینوس 7885 قدرت می‌گیرد که با رم 4 یا 6 گیگابایتی همراه شده است و یک باتری با ظرفیت 3700 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد. با توجه به تمامی تاییدیه‌هایی که این گوشی دریافت کرده است، ما انتظار داریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از Samsung Galaxy A Star باشیم.