گوشی ال جی کیو 7

گوشی ال جی کیو 7 با اندروید 8.1 اوریو در بنچمارک رویت شد

گوشی ال جی کیو 7 (LG Q7) به عنوان میان رده جدید ال جی قرار است با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید و پردازنده هشته هسته‌ای عرضه شود. بنچمارک جدید این گوشی، اطلاعاتی از میزان حافظه رم و نوع تراشه را هم فاش می‌کند.

گوشی ال جی کیو 7 در بنچمارک “GeekBench” رویت شد. موبایل جدید ال جی که چندی پیش نام تجاری آن از طریق اداره مالکیت فکری کره (KIPO) ثبت شده بود، با اندروید 8.1 و سخت افزار مناسب به دست کاربران می‌رسد.

مطابق با این بنچمارک، ال جی Q7 در آزمایش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازهای 630 و 2322 را کسب کرده است که البته به خاطر اختلاف بسیار بالای نسخه‌های مختلف “GeekBench”، مقایسه این امتیازها با سایر تلفن های هوشمند امکان‌پذیر نیست. به هر صورت، تراشه مدیاتک هلیو P10 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 4 گیگابایت رم و اندروید 8.1 اوریو، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده خواهد داشت.

گوشی پیش رو را همانند LG Q6 که در واقع مدل مینی LG G6 بود، می‌توان نسخه مینی LG G7 ThinQ در نظر گرفت. در سوی دیگر، تقریبا یک سال از عرضه گوشی LG Q8 به عنوان نسخه مینی LG V20 می‌گذرد. در این صورت، ممکن است کره‌ای‌ها بخواهند گوشی جدید Q7 را به عنوان نسخه مقرون به صرفه V30s ThinQ روانه بازار کنند.

بنچمارک گوشی ال جی کیو 7

گوشی ال جی کیو 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. داغون ترین برند الجیه