گلکسی اس 9 لایت

گلکسی اس 9 لایت سامسونگ در تاریخ 21 می عرضه می‌شود

سامسونگ گلکسی اس 9 لایت (Samsung Galaxy S9 Lite) به زودی عرضه می‌شود، اما شما شانس خرید آن را نخواهید داشت! آیا ما باز هم با یک گوشی اختصاصی از سامسونگ رو به رو هستیم؟

گلکسی اس 9 لایت که در گذشته با نام گلکسی S8 لایت شناخته می‌شد، قرار است در تاریخ 21 می (31 اردیبهشت) روانه بازار شود. هرچند، “MMDDJ” که یکی از افشاگران قابل اعتماد است می‌گوید این تلفن هوشمند تنها در بازار چین عرضه می‌شود.

فروش اختصاصی گلکسی اس 9 لایت از طریق JD

گوشی جدید سامسونگ که البته فعلا قیمت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، به صورت اختصاصی از طریق “JD” به فروش خواهد رسید. عرضه گلکسی S9 لایت از طریق این فروشگاه اینترنتی که به نوعی با “Alibaba” در زمینه گجت ها و محصولات فناوری رقابت دارد، به این معنی است که کاربران سایر کشورها نباید در انتظار این محصول جدید باشند.

به دنبال عملکرد نه‌چندان مطلوب سامسونگ در مقایسه با برندهای چینی، اخیرا مدیران با در نظر گرفتن محصولات اختصاصی برای بازار چین به دنبال جذاب خریداران هستند. این گوشی جدید نیز پیش‌تر قرار بود با نام گلکسی اس 8 لایت عرضه شود، ولی ظاهرا سامسونگ برای یکسان بودن نام آن با پرچمداران فعلی و جلب توجه بیشتر، نام گلکسی اس 9 لایت را انتخاب کرده است.

به عنوان یادآوری، موبایل جدید کره‌ای‌ها به تراشه اسنپدراگون 660 با پردازنده هشت هسته‌ای، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، دوربین 16 مگاپیکسلی و نمایشگر +FHD مجهز خواهد شد. اگرچه گلکسی اس 9 لایت یک میان رده خوش‌ساخت است، ولی متاسفانه تنها کاربران چینی قادر به خرید آن خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. خدای سیاسته این شرکت واسه اینکه تو بازار چین با اوپو ویوو هواوی شیامی رقابت کنه فقط توی چین این گوشی رو میفروشه واقعا این شرکخ ها سیاستی دارن که هیچ کس سر در نمیاره سام رو تلوزیونی داره کار میکنه که از دو طرف بشه ببینی مثل اکواریم اونم جالبه

  2. سلام کسی می دونه قیمت دلار چنده؟؟؟

  3. این تبلیغش آدم رو یاده فیلم های خاک برسری میندازه چه تبلیغی آخه خخخ

  4. سامسونگم دیگه دلو جیگر اس9 رو دراورد
    ده تا مدل از روش زده

  5. طراحیش بخصوص پنل پشتش شبیه اس ۸ ه اکثر سایتا هم زدن اس ۸ لایت شما چرا زدین اس۹؟؟