محافظ صفحه

چگونه با یک محافظ صفحه حرفه‌ای به گوشی خود احترام بگذاریم؟

به گوشی خود نگاه کنید و به جواب این سوال با دقت فکر کنید: چرا من این گوشی را انتخاب کرده‌ام؟ احتمالا هر کسی پاسخ‌های متفاوتی برای این سوال دارد: برند گوشی، امکانات و ویژگی‌ها، رنگ، فرم، شیک و خاص بودن آن و کلی پاسخ دیگر. اما در این شکی نیست که همه افراد برای انتخاب گوشی خود 2 دلیل مشترک و مهم دارند: کیفیت و کارایی، زیبایی و شیک بودن.

در این میان یک موضوع بسیار تعجب بر‌انگیز وجود دارد و آن نوع تصمیم‌گیری برخی افراد در هنگام خرید محافظ صفحه است. برخی به دلیل ارزان بودن و یا عدم اطلاع، محافظ صفحه و قاب گوشی را انتخاب می‌کنند که نه تنها زیبایی و ظرافت گوشی را پنهان می‌کند و عملکرد تاچ صفحه آن را کاهش می‌دهد، بلکه کارکرد اصلی آن محافظ صفحه و قاب گوشی (که قرار است محافظت از گوشی باشد) زیر سوال است! با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد که این انتخاب ارزان به هیچ وجه صرفه‌جویی در هزینه نیست، بلکه یک تصمیم گران و پرخطر می‌باشد و آنها زمانی متوجه این موضوع می‌شوند که با یک اتفاق ساده، تمام هزینه آنها بر باد می‌رود. با فرض مراقبت زیاد از گوشی و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی توسط فرد، یک مشکل بزرگ همچنان باقی است و آن پنهان شدن ظرافت‌ها و زیبایی‌های یک گوشی گران و شیک در پشت یک قاب گوشی ضمخت و بدفرم است!

یکی از دلایل گران بودن گوشی‌های شیک و برند، ظرافت‌ها و زیبایی‌های به کار رفته در تولید آنهاست. برخی افراد با خرید یک قاب معمولی این زیبایی را می‌پوشانند و در واقع بابت چیزی هزینه کرده‌اند که هیچ وقت از آن استفاده نمی‌شود! از آن گذشته، بعضی از این قاب‌های گوشی ضخیم و سنگین هستند و در دراز مدت استفاده از گوشی را برای صاحب آن رنج آور می‌کنند.

اما همیشه عده‌ای هم هستند که تصمیماتشان منطقی و از روی فکر است. همان‌هایی که می‌دانند یک محافظ صفحه در مرحله اول باید از گوشی آنها در مقابل انواع آسیب‌ها از جمله ضربه و خراشیدگی به خوبی محافظت کند و در مرحله دوم زیبایی، ظرافت و سبکی گوشی را تحت تاثیر قرار ندهد.

نیاز افراد به یک محافظ صفحه مقاوم و قاب گوشی شفاف و سبک، مدت‌هاست که شرکت‌های فناورانه و پیشرو در جهان را به صرافت و تکاپو انداخته است. خبر خوش اینکه تلاش یکی از این شرکت‌های پیشرفته در آلمان به نام Diamond Protect به ثمر نشسته و منجر به تولید یک نوع «نانو محافظ» منحصربه‌فرد شده است. این محافظ صفحه نانو که تحولی جدی را در این زمینه رقم زده است، روش استفاده بسیار جالب و خلاقانه‌ای دارد و جنس آن مایعی اسرار آمیز است. ویژگی‌های شگفت‌انگیز این محافظ صفحه به دلیل فناوری فوق پیشرفته نانو می‌باشد که در تولید آن به کار رفته است.

محافظ صفحه

با آغشته کردن صفحه نمایش و بدنه گوشی به این مایع نانو محافظ، مقاومت آن تا حدی شگفت انگیز یعنی 600 درصد افزایش می‌یابد. بدین صورت که لایه نامرئی بسیار نازک و شفاف نانو محافظ صفحه نمایش و بدنه گوشی را در برمی‌گیرد و آن را نه تنها در مقابل هرگونه ضربه و خراشیدگی مقاوم می‌کند بلکه خاصیت آنتی باکتریال آن باعث می‌شود که هر گونه باکتری بر روی بدنه و صفحه گوشی از بین برود.

برخی از ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • ساخت کشور آلمان
  • کاملا نامرئی
  • قابل استفاده برای انواع مختلف موبایل، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون، ساعت و غیره
  • قابل استفاده برای سطوح مختلف حتی خمیده
  • افزایش مقاومت صفحه و بدنه گوشی تا 600 درصد در مقابل ضربه و خراشیدگی
  • نصب بسیار راحت بدون نیاز به تخصص و تجربه
  • عدم ایجاد حباب (100 درصد بدون حباب)
  • محافظت همزمان از بدنه و صفحه نمایش
  • شفافیت و نازکی محافظ صفحه نانو محافظ و حفظ ظاهر اصلی گوشی
  • گواهینامه TÜV-SÜD آلمان
  • سبک بودن
  • بدون شکل گیری حباب بر روی صفحه
  • ایجاد خاصیت ضد باکتری

این محصول از طریق وب سایت رسمی نمایندگی انحصاری محافظ الماس در ایران قابل خریداری است. خاطرنشان می‌کنیم که این مرکز تنها نماینده انحصاری محصول یادشده در ایران بوده و فاقد وب سایت دیگری است.

محافظ صفحه

از آنجایی که این محصول به تازگی توسط نماینده‌ی رسمی وارد کشور شده است، فروشندگان محترم از سراسر کشور و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند جهت دریافت نمایندگی فروش، به سایت رسمی محافظ الماس در ایران مراجعه کرده و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.

ویدیوی زیر، بررسی محافظ صفحه الماس در شبکه SAT1 آلمان است:

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*