گوشی انعطاف پذیر مایکروسافت

گوشی انعطاف پذیر مایکروسافت با سه نمایشگر عرضه می‌شود

گوشی انعطاف پذیر مایکروسافت احتمالا با دو نمایشگر بزرگ در بخش‌های کناری و یک نمایشگر کوچک روی لولا تولید خواهد شد. این اطلاعات را اسناد منتشرشده از یکی از پتنت‌های جدید مایکروسافت تایید می‌کند.

گوشی انعطاف پذیر مایکروسافت که بسیاری از افراد آن را با نام سرفیس فون می‌شناسند، با طراحی متفاوت توسعه پیدا خواهد کرد. مطابق با پتنت جدید مایکروسافت، در این وسیله از نمایشگر سوم برای نمایش برخی اطلاعات استفاده می‌شود.

بر خلاف برخی طرح‌های مفهومی که در آنها از نمایشگری انعطاف پذیر استفاده می‌شود، موبایل منعطف مایکروسافت شامل سه نمایشگر می‌شود که یکی از آنها روی لولا و دو نمایشگر دیگر در بخش‌های کناری قرار خواهند گرفت. در بخش وسطی، جایی که نمایشگر به سمت داخل تا شده است، یک صفحه نمایش باریک وجود دارد و اطلاعاتی را نشان می‌دهد که «با دیگر بخش‌های صفحه دیگر در ارتباط است.» این مورد شامل کنترل‌های مجازی، زمان، پیام‌ها، اعلان‌ها و تماس‌ها می‌شود. مطابق با اسناد مرتبط با این پتنت، اطلاعات نمایش داده شده روی نمایشگر سوم با موقعیت لولا در ارتباط است. به بیان دیگر، چیزی که شما روی نمایشگر لولا می‌بینید، به حالت باز شدن کامل دستگاه (تخت) و یا استفاده از آن در حالت نیمه باز (مثل یک کتاب) بستگی دارد.

اطلاعاتی که اخیرا از موبایل انعطاف پذیر گلکسی X سامسونگ منتشر شده است، نشان می‌دهد این تلفن هوشمند هم با سه نمایشگر تولید می‌شود. البته ساز و کار دستگاه اینجا کمی متفاوت‌تر است و سازندگان در کنار دو پنل 3.5 اینچی اولد در بخش داخلی، از نمایشگری مشابه در بخش بیرونی استفاده خواهند کرد. نمایشگر سوم این گوشی به منظور کنترل دستگاه در «حالت گوشی هوشمند» مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مایکروسافت این پتنت را در تاریخ 9 نوامبر 2016 و با عنوان مفهومی «دستگاهی با داشتن نمایشگر روی لولا که با منطقه‌های نمایشگر دیگر همراه شده است»، ثبت کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویری از این وسیله جذاب را تماشا کنید.

تصاویر پتنت گوشی انعطاف پذیر مایکروسافت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از سامسونگ تقلید میکنن عوضی ها

  2. سه نمایشگر یا دونمایشگر