دوربین هواوی وای 7 پرایم 2018

دوربین هواوی وای 7 پرایم 2018 ؛ لذت تصویربرداری با یک موبایل اقتصادی

گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 (Huawei Y7 Prime 2018) به عنوان یک گوشی میان رده و اقتصادی به تازگی وارد بازار ایران شده است. در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های تصویربرداری با دوربین هواوی وای 7 پرایم 2018 را بررسی کنیم.

از زمان اختراع دوربین، مردم شروع به ثبت، کشف و به اشتراک‌گذاری لحظات زیبای خود کردند. بدین ترتیب تمامی اتفاقاتی که در اطراف ما رخ می‌دهد، به نحوی ثبت خواهد شد. این فرایند با رونمایی از اولین گوشی هوشمند به صورت جدی‌تری دنبال شد. دستگاهی که می‌توانست انواع فعالیت روزمره ما را پوشش دهد و علاوه بر آن با کمک دوربین تعبیه شده، تصویربرداری را آسان‌تر از همیشه کند.

با این حال، برای دستیابی به این مزیت در بعضی از گوشی های هوشمند باید هزینه زیادی را بپردازید اما این در حالی است که گزینه‌هایی برای خرید گوشی هوشمند اقتصادی وجود دارد که در کنار تمامی امکانات مدنظر، تصویربرداری مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در حال حاضر اکثر گوشی های هوشمند فعلی دارای یک دوربین در پشت دستگاه هستند. برای مثال، دوربین 13 مگاپیکسلی در سامسونگ J7 2017 و OPPO A83 تصاویری کاملا عادی را ثبت می‌کنند. همچنین دوربین جلو بسیار اهمیت پیدا کرده است.

مشخصات دوربین هواوی وای 7 پرایم 2018

گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 (Huawei Y7 Prime 2018) دارای دوربین عقب 13 مگاپیکسلی به علاوه 2 مگاپیکسلی است. دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی با فلاش خودکار به عنوان یک مزیت رقابتی شناخته می‌شود. تکنولوژی دوربین دوگانه تصاویر بسیار خیره‌کننده ارائه می‌دهد در حالی که فلاش سلفی اجازه می‌دهد تا تصاویر شخصی طبیعی‌تر به نظر برسند. دوربین در نظر گرفته شده بر روی این دستگاه همچنین از حالت AR پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود تا عکس‌برداری بیشتر از همیشه سرگرم‌کننده باشد. اکنون همه می‌توانند لحظات زیبای زندگی خود را ضبط و به اشتراک بگذارند.

دوربین دوگانه برای تصاویر بهتر

مزیت دوربین دوگانه در پشت دستگاه بسیار واضح است. این دو دوربین می‌توانند عمق میدان بیشتری به تصاویر بدهد تا به این صورت در مقایسه با دوربین‌های تکی از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار باشد.

دوربین گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018

گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 دارای دوربین عقب 13 مگاپیکسل همراه با 2 مگاپیکسلی است. لنز 13 مگاپیکسل مسئول عکس‌برداری است، در حالی که لنز 2 مگاپیکسلی دارای اثرات بوکه با حداکثر 7 درجه است که امکان پرتره واضح را فراهم می‌کند. بنابراین این موضوع واقعا می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

سنسور عقب 13 مگاپیکسلی دوربین هواوی وای 7 پرایم 2018 از 5 لنز دقیق نوری تشکیل شده است که بهترین جزئیات را در اختیار شما قرار می‌دهد. با قرار گرفتن فیلتر IR، کاربران عکس‌هایی بسیار واضح‌تر را ثبت خواهند کرد.

فلاش Selfie Toning برای تصاویری زیباتر

فلاش دوربین یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای افزایش نوردهی و میزان روشنایی تصاویر گرفته شده در محیط کم‌نور است. با این حال، فلاش LED معمولی به اندازه کافی مناسب نبوده زیرا ممکن است رنگ نقره‌ای و یا رنگ زرد ایجاد کند و حتی ممکن است با نوردهی اشتباه، نقاطی قرمز را در چشم ثبت کند. فلاش سلفی باعث می‌شود نور به طور مساوی بر روی موضوع مورد نظر قرار گیرد. تصاویر با دمای رنگ پایدار، جزئیات قابل توجه و رنگ‌های روشن از اثرات استفاده از فلاش خواهد بود.

اکثر گوشی‌های اقتصادی دارای نورپردازی خودکار نیستند و تنها از فلش LED معمولی استفاده می‌کنند، بنابراین کیفیت این دوربین‌ها ایده آل نیست. گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 دارای دوربین جلویی 8 مگاپیکسل با نورپردازی Selfie tone است که می‌تواند هوشمندانه میزان روشنایی را تنظیم کند تا تصاویر را طبیعی‌تر به ثبت برساند. این را نیز اشاره کنیم که برای تصویربرداری سلفی می‌توانید تا 10 درجه از حالت زیبایی استفاده کنید.

دوربین هواوی وای 7 پرایم 2018

وای 7 پرایم 2018 همچنین دارای نور مادون قرمز است که می‌تواند نور را برای ارائه بهتر تنظیم کند. فلاش Selfie tone می‌تواند به طور خودکار نور را در چهره موضوع تشخیص دهد و هوشمندانه میزان روشنایی را تنظیم کند تا رنگ پوست بهتر ایجاد شود. فلاش Selfie toning دارای یک CRI پیشرفته است که دقت رنگ در ثبت تصاویر را افزایش می‌دهد.

دوربین هواوی وای 7 پرایم 2018 نشان از تکنولوژی پیشرفته Huawei است. Huawei عکاسی بهتر را به گوشی های میان رده و اقتصادی عرضه می‌کند. در حال حاضر کاربران می‌توانند از عکس‌هایی با کیفیت بالا لذت ببرند؛ حتی در یک گوشی هوشمند اقتصادی!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اخه دوربین این رو با دوربین اس9 یکی میکنید؟

  2. قیمت این گوشی اقتصادی چقدره