رندرهای گوشی ارزان قیمت موتو سی 2 و موتو سی 2 پلاس

رندرهای گوشی ارزان قیمت موتو سی 2 و موتو سی 2 پلاس منتشر شد

نخستین رندرهای دو گوشی ارزان قیمت موتو سی 2 و موتو سی 2 پلاس موتورولا (Moto C2 & Moto C2 Plus) منتشر شدند. این رندرها خبر از عرضه‌ی گوشی هایی با سبک و سیاق قدیمی، مشابه موتو ای 4 می‌دهند.

شرکت موتورولا در نظر دارد دومین نسل گوشی های سری موتو سی خود را روانه‌ی بازار کند. این را می‌تواند از انتشار رندرهایی حدس زد که گفته می‌شود به دو گوشی ارزان قیمت موتو سی 2 و موتو سی 2 پلاس مربوط می‌شوند. موتورولا از زمانی که تحت نظر لنوو مشغول به فعالیت شده، سالانه مدل‌های زیادی را در محدوده قیمتی متفاوت روانه‌ی بازار می‌کند و این نمی‌تواند چندان هم تعجب برانگیز باشد.

در حالی که طرفداران این شرکت به تازگی شاهد رونمایی از گوشی های خانواده موتو جی 6 (Moto G6) بوده‌اند، شاید تمرکز اصلی آن‌ها حالا بر روی گوشی معرفی نشده‌ی موتو زد 3 پلی باشد. اما به نظر می‌رسد شرکت موتورولا حالا در نظر دارند دومین نسل گوشی های خانواده‌ی موتو سی خود را نیز روانه‌ی بازارهای جهانی کند.

ساعاتی پیش نخستین رندرهای اعضای این خانواده به انتشار رسید که می‌تواند به ما نشان دهد دو گوشی ارزان قیمت موتو سی 2 و موتو سی 2 پلاس با چه شکل و شمایلی معرفی خواهند شد. به نظر می‌رسد آن‌ها از طراحی مشابهی با گوشی موتو ای 4 بهره می‌برند و موتورولا در نظر دارد زبان طراحی دیوایس‌های اخیر خودش را به همین روال حفظ کند.

رندرهای گوشی ارزان قیمت موتو سی 2 و موتو سی 2 پلاس

نمایشگر قدیمی در گوشی ارزان قیمت موتو سی 2

با این حال برخلاف گوشی های مدرن، دو گوشی ارزان قیمت موتو سی 2 و سی 2 پلاس از نمایشگرهایی با نسبت ابعاد معمولی 16:9 برخوردارند و حاشیه‌های فریم آن‌ها نیز بسیار ضخیم است که می‌تواند کلاس این گوشی‌ها را به طور کامل شرح دهد. دوربین گرد معروف موتورولا بر روی قاب پشتی این دو محصول قرار گرفته است و زیر آن نیز می‌توان لوگوی این شرکت را نیز مشاهده کرد. مطابق معمول، اسکنر اثر انگشت نیز تنها در مدل پلاس این خانواده در زیر نمایشگر جای گرفته است، در حالی که درست در همین نقطه از مدل اصلی گوشی ارزان قیمت موتو سی 2 شاهد ثبت لوگوی Moto هستیم. اما خبر خوب برای عاشقان عکس های سلفی این است که همراه دوربین جلو، دو عضو خانواده Moto C2 از یک فلاش نیز بهره می‌برند تا در شرایط نوری کم نیز بتوانید عکس‌های سلفی شفاف و روشنی بگیرید.

رندرهای گوشی ارزان قیمت موتو سی 2 و موتو سی 2 پلاس

در حال حاضر مشخصات فنی، زمان عرضه و قیمت دو گوشی ارزان قیمت موتو سی 2 و سی 2 پلاس اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این گوشی دیگهخ رندر میخاد؟؟