مسابقه عکاسی سفر نشنال جئوگرافیک 2018

تصاویر منتخب مسابقه عکاسی سفر نشنال جئوگرافیک 2018

مسابقه عکاسی سفر نشنال جئوگرافیک 2018 (Nat Geo Travel Photographer 2018) یکی از مهیج‌ترین رقابت‌های امروز دنیای عکاسی است. در ادامه، مجموعه‌ای از بهترین تصاویر ثبت‌شده، گردآوری شده‌اند که می‌توانید آنها را تماشا کنید.

مسابقه عکاسی سفر نشنال جئوگرافیک 2018 با جوایز بزرگ در جریان است و حالا داوران با انتشار مجموعه‌ای از تصاویر منتخب، هنر عکاسان را به تصویر کشیده‌اند تا ما با یکی از رقابتی‌ترین مسابقه‌های سال‌های اخیر رو به رو باشیم.

موضوع مهم در این مسابقه، برجسته کردن مکان یا موقعیتی خاص به گونه‌ای است که الهام‌بخش سایر افراد برای کاوش در جهان باشد. تصاویر در سه موضوع مختلف -طبیعت، شهرها و مردم- دسته‌بندی می‌شوند و نفر اول نیز جایزه بزرگ 10 هزار دلاری را دریافت خواهد کرد.

مسابقه عکاسی سفر نشنال جئوگرافیک 2018

انتخاب‌های اولیه داوران، شما را به چهار گوشه دنیا برده و دیدگاه‌های کاملا متمایزی که عکاسان سفر دارند را نشان می‌دهند. از ساوانا در آفریقا تا جنگل‌های شهری هنگ‌کنگ، این تصاویر نمایانگر هنر و مهارت عکاسی مدرن، به شیوه‌ای جدید و هیجان‌انگیز هستند.

عکاسان علاقه‌مند به شرکت در این رقابت برجسته، حداکثر تا تاریخ 31 می (10 خرداد) شانس ورود به این مسابقه را دارند. برندگان نهایی توسط هیئت داوران، انتخاب و تا در ماه ژوئن معرفی می‌شوند. مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافی شامل بخش مردمی و تصاویر منتخب آنها نیز می‌شود.

مسابقه عکاسی سفر نشنال جئوگرافیک 2018

در ادامه می‌توانید تصاویری خارق‌العاده از مسابقه عکاسی سفر نشنال جئوگرافیک 2018 را تماشا کنید.

تصاویر مسابقه عکاسی سفر نشنال جئوگرافیک 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اون زمنی فوتباله واقعا واقعیه ؟؟