رندرهای قاب وان پلاس 6

رندرهای قاب وان پلاس 6 طراحی این گوشی را تایید می‌کنند

یک سازنده‌ی قاب های محافظ گوشی، رندرهایی از قاب وان پلاس 6 (OnePlus 6) که سه روز آینده معرفی می‌شود را منتشر کرده است. این رندرها می‌توانند طراحی نهایی پرچمدار سال 2018 وان پلاس را معرفی کنند.

رندرهای قاب وان پلاس 6 توسط یک سازنده‌ی قاب گوشی ها به انتشار رسید. این رندرها دوربین دوگانه پشتی، نمایشگر و طراحی نهایی پرچمدار جدید وان پلاس را درست چند روز مانده تا معرفی رسمی، تایید خواهند کرد.

وان پلاس 6 با توجه به اطلاعیه‌های رسمی منتشر شده از سوی شرکت وان پلاس قرار است 3 روز دیگر، 16 می (26 اردیبهشت ماه) طی رویداد ویژه‌ای در شهر لندن رونمایی شود. به لطف شایعات مختلف، ما حالا می‌دانیم که پرچمدار جدید وان پلاس از چه شکل و شمایلی برخوردار است. به طور مثال آن از یک نمایشگر با قسمت ناچ بالای درست نظیر چیزی که در آیفون ایکس اپل دیده‌ایم، به علاوه دوربین دوگانه پشتی همراه با یک اسکنر اثر انگشت برخوردار است.

رندرهای قاب وان پلاس 6

امروز یک سازنده‌ی قاب محافظ مختص گوشی ها، رندرهای قاب وان پلاس 6 را به انتشار رسانده است که می‌تواند طراحی این گوشی را نیز تایید کند. این رندرها تایید می‌کنند که پرچمدار سال 2018 وان پلاس برخلاف دیگر گوشی ها، همچنان از جک 3.5 میلی‌متری هدفون در کنار درگاه USB‌ نوع C برخوردار است. رندرهای قاب وان پلاس 6 همچنین شایعه‌ی عرضه‌ی این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی را که چند روز پیش در فضای مجازی پیچیده بود تایید می‌کند.

رندرهای قاب وان پلاس 6

شایعات خبر از تجهیز نمایشگر گوشی OnePlus 6 به نسبت ابعاد 19:9 نمایشگر و یک قسمت بریده شده موسوم به ناچ را می‌دهند. در زیر قاب، ما می‌توانیم حضور یک تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام همراه با 8 گیگابایت رم را نیز تایید کنیم. گفته می‌شود حافظه‌ی داخلی ای گوشی تا 256 گیگابایت متغیر است و در راس بخش نرم افزاری گوشی نیز رابط کاربری OxygenOS‌ مبتنی بر اندروید 8 اوریو قرار خواهد داشت.

یک ماژول دوربین دوگانه عمودی بر روی قاب پشتی گوشی جای خوش کرده است. این دوربین شامل دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی با دیافراگم و دیگر جزئیات نامشخص است. بر روی قاب جلویی نیز شما می‌توانید یک دوربین 16 مگاپیکسلی را برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمات ویدیویی در اختیار داشته باشید. خبر خوب اینکه وان پلاس 6 از تکنولوژی شارژ بیسیم نیز پشتیبانی می‌کند.

جدا از نسخه‌ی استاندارد وان پلاس 6‌، یک مدل ویژه به نام One Plus 6 Avengers: Infinity Wars edition نیز عرضه خواهد شد. شایعات می‌گویند که قیمت نسخه‌ی 64 گیگابایتی پرچمدار جدید وان پلاس 550 دلار و نسخه‌ی 128 گیگابایتی آن نیز 593 دلار خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر از این گوشی، گجت نیوز را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. طراحی بدون حاشیه جذابی داره

  2. چرا اینقدر بد سلیقه ن ایناا