آیفون اس ای 2018

سرانجام آیفون اس ای 2018 شبیه نسل اول خود است یا آیفون ایکس؟

آیا آیفون اس ای 2018 اپل (Apple iPhone SE 2018) مشابه با نسل پیشین خودش است، یا با الهام از آیفون ایکس به نمایشگر ناچ و ظاهری کاملا متفاوت مجهز خواهد بود؟ در این مطلب می‌توانید جدیدترین گزارش از آیفون اس ای 2 را مطالعه کنید.

ساعاتی پیش، تصاویری از جدیدترین رندرهای آیفون اس ای 2018 را به انتشار رساندیم که توسط یک سازنده‌ی لوازم جانبی به نام Olixar تهیه شده بودند و توسط سایت Mobile Fun نیز به انتشار رسانده بودند. اما حالا جزئیات تازه‌ای در ارتباط با گوشی مقرون به صرفه و کوچک اپل به انتشار رسیده است که می‌توانید در ادامه مطالعه کنید. همچنین اگر شما هم از طرفداران اپل باشید، قطعا اطلاع از زمان معرفی آیفون اس ای 2018 می‌تواند جذاب باشد. گزارش زیر به این نکته نیز اشاره کرده است.

با توجه به رونمایی از انواع لوازم جانبی توسط سازندگان مختلف در نمایشگاه بهاره Mobix 2018 ژاپن ، اینگونه به نظر می‌رسد که اپل تولید آیفون SE‌ جدید خودش را آغاز کرده است و اگر همه چیز طبق روال پیش برود، تا چندی دیگر شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.

سرانجام طراحی آیفون اس ای 2018

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ممکن است اپل اصلا تصمیمی برای طراحی ناچ استایل آیفون اس ای همراه با یک دوربین TrueDepth (و به تبع آن فیس آی دی) و یک نمایشگر لبه به لبه نگرفته باشد و تنها این‌ها شایعاتی هستند که در رسانه‌ها حکم فرما شده‌اند. پس این گزارش تمامی رندرهایی که توسط سازندگان قاب از این گوشی منتشر شده بود را نه تایید و نه تکذیب کرده است. اپل شاید تصمیم گرفته تا آیفون اس ای 2 را با ظاهری شبیه به نسل اول خودش (که خود از آیفون 5 اس الهام گرفته بود) به تولید برساند. انتخاب دیگر اپل، عرضه‌ی آیفون اس ای همراه با یک نمایشگر 6 اینچی است (این در واقع همان آیفونی است که گفته می‌شود مجهز به نمایشگر ال سی دی خواهد بود). به هر ترتیب هر چه که هست، این گوشی از قاب پشتی شیشه‌ای بهره‌مند خواهد بود که به لطف آن می‌تواند از تکنولوژی شارژ بیسیم نیز پشتیبانی کند.

آیفون اس ای 2018

اما در همین حال یک سازنده‌ی شیشه‌های نمایشگر موبایلی افشا کرده است که اپل از سه مدل مختلف شیشه، یکی را برای آیفون اس ای 2018 خود انتخاب خواهد کرد. این سازنده ادعا کرده است که اپل نمایشگری با قسمت بریده شده بالایی موسوم به ناچ را برای این گوشی انتخاب می‌کند. این گوشی همچنین عملا فاقد تاچ آی دی خواهد بود تا یک دوربین مختص فیس آی دی در قسمت ناچ بالای نمایشگر جای گیرد. با کنار هم گذاشتن تمامی قطعات این پازل، به نظر می‌رسد رندرهای به انتشار رسیده توسط سایت‌های مختلف دقیقا همان چیزی باشد که از آیفون اس ای 2018 انتظار داریم.

زمان معرفی آیفون اس ای 2018

در گزارشی دیگر آمده است که اپل قصد دارد آیفون اس ای 2 را همراه با آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس پلاس و آیفون 9 خود در تابستان سال جاری معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. مگه نمیخاست بدون حاشیه بسازه ؟

  2. چخره این همه ایفونن