کشینه

بی کشینه خرید اینترنتی ممنوع!

کشینه وبسایت جامعی است که شامل فروشگاه های اینترنتی برتر کشور می‌شود. کشینه به شما پول پرداخت می‌کند تا شما اینترنتی خرید کنید.

خرید اینترنتی در ایران رشد بی سابقه‌ای داشته و هر روزه تعداد بیشتری از مردم، اجناس و خدمات مورد نیاز خود را اینترنتی سفارش می‌دهند. فروشگاه های اینترنتی مختلف با پیشنهادهای وسوسه انگیز گوناگون سعی در جذب مشتری دارند. این فروشگاه‌ها با صرف هزینه هنگفت بر روی تبلیغات تلاش برای وسوسه کردن و تشویق خریداران به خرید از فروشگاه خود می‌کنند. دادن کوپن تخفیف به مشتریان خاص و وفادار خود و یا با در نظر گرفتن تخفیف‌های استثنایی در مناسبت‌هایی مانند روز مادر، ولنتاین و … از دیگر مواردی است که فروشگاه‌ها را در فروش بیشتر یاری می‌کند. قدیمی‌ترین و بهینه‌ترین راهکار جذب مشتری افیلیت مارکتینگ است که در آن وب سایت واسطه، کار تبلیغات این کسب و کارها را انجام می‌دهد و در صورت موفقیت دستمزد دریافت می‌کند. این به منزله بازدهی 100 درصد برای فروشگاه‌ها در روند تبلیغاتشان می‌باشد. به این معنی که فروشگاه تنها زمانی هزینه‌ای می‌پردازد که خریدی از آن انجام شده باشد.

کشینه

در ایران، کشینه به عنوان اولین مجری افیلیت مارکتینگ فعالیت خود را از آذر 96 شروع کرده است. سیستم کار Cashineh به این صورت است که برترین فروشگاه های اینترنتی کشور در وبسایت کشینه موجود می‌باشند و کاربران تنها کافیست در کشینه ثبت نام کرده، محصول و فروشگاه مورد نظر خود را جستجو کرده و وارد صفحه آن فروشگاه در کشینه شوند، نحوه کارکرد و شرایط استفاده را مطالعه کرده و از طریق لینک‌های موجود وارد صفحه فروشگاه مورد نظر شده و خرید خود را انجام دهند. کشینه در عرض کمتر از 24 ساعت کشینه وعده داده شده که درصدی از خرید شما می‌باشد را به حساب کاربر در کشینه واریز می‌کند. کاربران پس از رسیدن به حد نصاب 30 هزار تومان در حساب کشینه خود می‌توانند آن را به حساب بانکی خود منتقل کنند.

کشینه برای خوش آمد گویی کاربران جدیدالورود 6 هزار تومان و برای معرفی هر عضو جدید به کشینه 8 هزار تومان هدیه می‌دهد. با وجود گذشت زمان خیلی کوتاهی از شروع فعالیت کشینه استقبال بی سابقه‌ای چه از طرف کاربران و چه از طرف فروشگاه های اینترنتی از کشینه شده است. برای ثبت نام کافیست به www.Cashineh.com مراجعه کرده و از طریق موبایل و یا ایمیل خود ثبت نام کنید.

کشینه ؛ اینترنتی بخر پول ببر

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. آره من استفاده می کنم باحاله