مرورگر پافین لایت

مرورگر پافین لایت با سرعت بالا و ظاهری شیک برای آی او اس معرفی شد

مرورگر پافین لایت (Puffin Lite) با قابلیت‌های متنوع و رابط کاربری جذاب معرفی شد. پافین لایت بر پایه iOS WebKit توسعه پید کرده و تنها برای سیستم عامل اختصاصی اپل عرضه شده است. در ادامه می‌توانید این مرورگر جدید را دانلود کنید.

مرورگر پافین لایت نسخه قدیمی “Puffin” است که می‌تواند تجربه گشت و گذار در اینترنت را دگرگون کند. محیط شیک، سرعت بالا و قابلیت‌های به‌روزشده، از جمله ویژگی‌های “Puffin Lite” محسوب می‌شود.

“Puffin” نام یکی از مرورگرهای وب بسیار قدیمی است که چند سال پیش همراه با سیستم عامل iOS معرفی شد. اما حالا با افزایش نیاز به اپلیکیشن های بهینه‌تر و سبک‌تر، توسعه‌دهندگان در حال ارائه نرم افزارهایی جدید برای پاسخ دادن به نیاز کاربران هستند. “CloudMosa” یکی از همین توسعه‌دهند‌گان است که اخیرا از عرضه نسخه سبک مرگرور وب قدیمی Puffin خبر داده است. این نسخه جدید به سادگی با نام “Puffin Lite” خوانده شده و هم‌اکنون از طریق فروشگاه اپلیکیشن اپل در دسترس کاربران قرار دارد.

مرورگر پافین لایت

ظاهرا برخی از مهم‌ترین مواردی که کاربران پیش از استفاده از یک مرورگر جدید برای مشاهده صفحات وب در نظر می‌گیرند، رابط کاربری ساده و سرعت‌های بارگذاری بالا است.

استفاده حداکثری مرورگر پافین لایت از فضای صفحه

جدای از این دو مورد مهم، پافین لایت به کاربران اجازه می‌دهد فعالیت‌های مختلف را سازمان‌دهی کرده و از طریق فضای‌های کاری، وب‌سایت‌ها و پروژه‌های خود را مستقیما ذخیره کنند. همچنین به منظور افزایش امنیت هنگام وب‌گردی، استفاده از کلمه عبور نیز امکان‌پذیر است. به این موارد باید قابلیت‌های شخصی‌سازی اپلیکیشن، سفارشی کردن بخش‌های مختلف و استفاده حداکثری از فضای موجود را هم اضافه کرد تا ما با نرم افزاری کامل رو به رو باشیم.

علاقه‌مندان می‌توانند این مرورگر جدید را از طریق اپ استور دریافت کنند.