ساعت هوشمند اپل

ساعت هوشمند اپل جان یک پیرمرد 76 ساله را نجات داد

ساعت هوشمند اپل (Apple Watch) این‌بار جان یک مرد 76 ساله با نام Gaston D’Aquino را نجات داد. همین موضوع سبب شد تا این پیرمرد هنگ‌کنگی در نامه‌ای به اپل، تیم کوک را از اتفاق رخ‌داده مطلع کند.

ساعت هوشمند اپل نخستین باری نیست که جان افراد مختلف را حفظ می‌کند. در تازه‌ترین اتفاق، اپل واچ با هشدار دادن به پیرمردی 76 ساله سبب مراجعه او به بیمارستان شده است.

ساعت هوشمند اپل سبب مراجعه D’Aquino به بیمارستان شده است

یکم آوریل بود که ساعت هوشمند این پیرمرد 76 ساله هشدار داد که ضربان قلب او بسیار بالا است. D’Aquino با آگاهی از این موضوع که پیش‌تر اپل واچ چنین هشدارهایی را برای سایرین ارسال کرده است، ترجیح داد که به جای صرف غذا همراه با خانواده، به بیمارستان مراجعه کند.

در بیمارستان، او به دکتر گفت که هشدار ساعت هوشمند اپل سبب مراجعه وی شده است. بعد از انجام نوار قلب، دکتر D’Aquino را به متخصص قلب ارجاع داد. آن‌گونه که مشخص شده است، دو مورد از سرخرگ‌های کرونری اصلی او به صورت کامل مسدود شده بودند و شریان سوم هم 90 درصد مسدود شده بود. همین موضوع نیز باعث شد تا پزشکان از Apple Watch بابت دقت بالایی که داشته است تمجید کنند.

اعلانی که سبب حفظ جان D’Aquino شده است

بعد از انجام آنژیوپلاستی، حالا Gaston دیگر مشکلی ندارد. او در نامه‌ای به مدیر ارشد اجرایی اپل، تیم کوک، او را از این داستان و حفظ شدن جانش مطلع کرد. تیم کوک نیز در پاسخ چنین نوشت:

گستون، من خوشحالم که به دنبال مراقبت‌های پزشکی بوده‌ای و حالا خوب هستی. من بابت زمانی که صرف اشتراک این داستان کرده‌ای، از تو قدردانی می‌کنم. این [موضوع] الهام‌بخش ما برای ادامه دادن است. با آرزوی بهترین‌ها، تیم.

این پیرمرد 76 ساله در مورد ساعت هوشمند خود می‌گوید «ساعت می‌لرزد و من می‌توانم پیام‌ها را مشاهده کنم. من آن را از دست خود خارج نکرده‌ام. این یکی از موارد خوب در مورد ساعت است چرا که به شما بستگی دارد. این [ساعت] همواره در حال نظارت بر شماست.»

پس از این اتفاق، داماد D’Aquino برای همسرش و بسیاری از دوستان، یکی از ساعت های هوشمند اپل را خریداری کرده‌اند. او می‌خواهد همه در رابطه با اتفاقی که برای او افتاده است مطالعه کنند.

به هشدار گوش دهید. من می‌توانستم برای ناهار بروم، ولی در عوض بیمارستان را انتخاب کردم. اگر شما مراقب خود نباشید، هیچ‌کس این کار را انجام نخواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. تبلیغ خوبی برای اپله. نه؟

  2. همه دوست دارن یکی داشته باشن
    اما الان مدل جدید اپل واچ 6.5 میلیون تومنه!
    چجوری بخریم آخه

  3. پس چی فک کردین اپل جونتونم نجات میده خسیس ها

  4. برای لطافت پوست و درمان لکه های سیاه دندان و همچنین جلوگیری از ریزش مو نیز موثر می باشد گزارش ها حاکی از آن است که فردی در حالی که دست خود را در سانحه تصادف از دست داد بود پس از خرید یک عدد گوشی آیفون به طور معجزه آسایی شاهد رشد مجدد دست خود بود

    پست های پیشنهادی:
    چگونه با استفاده از آیفون ایکس زودتر از خواب بیدار شویم
    با آیفون ایکس در هر جا و هر مکان از زمان (ساعت) دقیق آگاه شوید
    آیا گوشی آیفون ایکس اولین گوشی است که پا به مریخ میگذارد؟