سامسونگ گلکسی نوت 9 فاقد اسکنر اثر انگشت درون صفحه

سامسونگ گلکسی نوت 9 فاقد اسکنر اثر انگشت درون صفحه خواهد بود

برخلاف شایعاتی که ادعا می‌کردند سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) به یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه مجهز است، اما یک گزارش جدید از سوی کره نام یک گوشی دیگر سامسونگ را به عوان نخستین میزبان این فناوری اعلام کرده است.

سامسونگ گلکسی نوت 9 نام پرچمدار بعدی گوشی های سری گلکسی نوت است که در تابستان سال جاری معرفی خواهد شد. در حالی که بسیاری از شایعات می‌گفتند سامسونگ قصد دارد برای نخستین بار از تکنولوژی اسکنر اثر انگشت درون صفحه خود در این گوشی استفاده کند، اما حالا یک گزارش جدید خلاف آن را ثابت کرده است!

شایعات مختلفی را در خصوص این که سامسونگ در تلاش بر روی تعبیه سنسور اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی های خودش است را شنیده‌ایم، اما واضح نیست چه زمانی آن‌ها به این مهم دست پیدا می‌کنند و نخستین محصول برند سامسونگ که از این تکنولوژی میزبانی خواهد کرد، چه خواهد بود.

یک پتنت از سوی سامسونگ اوایل ماه جاری میلادی یافت شد که به وضوح تایید می‌کرد غول کره جنوبی در حال کار بر روی تکنولوژی اسکنر اثر انگشت درون صفحه است، اما هیچ شواهدی مبنی بر این که فناوری مذکور در یک دستگاه مشخص سامسونگ به کار خواهد رفت را تا به امروز ندیده‌ایم.

سامسونگ گلکسی نوت 9 فاقد اسکنر اثر انگشت درون صفحه

سامسونگ گلکسی نوت 9 تابستان معرفی می‌شود

حال گزارش‌هایی از سوی کره منتشر شده است که نشان می‌دهد بر خلاف انتظارها، به جای سامسونگ گلکسی نوت 9 ، گوشی گلکسی اس 10 نخستین میزبان این اسکنر مدرن زیر صفحه خواهد بود. این درحالیست که گلکسی نوت جدید در ماه آگوست (بین مرداد و شهریور ماه) معرفی خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ در ابتدا قصد داشته است این تکنولوژی را در گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 به کار ببرد، اما ذهنیت خود را تغییر داده است.

گرچه توسعه آن کامل شده است، اما باید دقت تکنولوژی بهبود پیدا کرده و هزینه‌های تولید آن نیز کاهش یابد. برخلاف هواوی و ویوو که گوشی هایی با اسکنر اثر انگشت درون صفحه توسعه پیدا کرده توسط شرکت سینپتیکس را عرضه کرده‌اند، سامسونگ رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است و قصد دارد یک سنسور اثر انگشت جدیدتر مبتنی بر تکنولوژی اولتراسونیک با دقت بیشتر،‌ اما هزینه‌ی تولید بیشتر را بر روی گوشی های جدید خود مورد استفاده قرار دهد.

کوالکام و اپل، به عنوان دو بازیکن بزرگ صنعت گوشی های هوشمند در حال توسعه نسخه‌های اسکنر اثر انگشت خود هستند که تکنولوژی مورد استفاده‌ی هر دو مبتنی بر اولتراسونیک است. یکی دیگر از دلایل اینکه سامسونگ در اجرای فناوری حسکنر اثر انگشتن درون صفحه جدید خود تاخیر انداخته، این است که غول کره‌ای می‌خواهد از آن در دیگر محصولات خود نیز به جز گوشی های هوشمند استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واقعا همرو گذاتشه سر کار همه دارن این کارو میکنن بازم روی نوت 9 نمیذاره عجبا دوباره همون دوربین s9 همون رم s9 همون cpu s9 همون تداوم پیکسل همون فیلم برداری فقط قلم داره چی بگم والا معلوم نیست با این بد قولی ها می خواد چی کار کنه

  2. این مسخره بازیا فقط از گور سامسونگ بلند میشه

  3. همیشه سامسونگ بد قوله