تاکسی برلیانس

ثبت نام تاکسی برلیانس آغاز شد + قیمت و شرایط فروش

تاکسی برلیانس به ناوگان حمل و نقل عمومی وارد می‌شود. اکنون ثبت نام تاکسی جدید برلیانس اچ 230 با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری آغاز شده و قیمت و شرایط فروش این خودرو نیز اعلام شده است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری از نهایی شدن تفاهم‌نامه ورود تاکسی برلیانس به ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری گروه خودروسازی سایپا خبر داد و گفت ثبت نام این خودرو از روز گذشته آغاز شده است. مرتضی ضامنی اعلام کرد متقاضیان دریافت این تاکسی جدید می‌توانند برای ثبت نام از طریق دو سامانه «توسعه ناوگان تاکسیرانی» و «یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری» اقدام کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری در خصوص نحوه واگذاری خودروهای برلیانس اظهار کرد یکی از مزیت‌های این طرح نسبت به طرح‌های دیگر، برطرف شدن سخت‌گیری‌ها در حوزه تضامین بانکی است و رانندگان با دادن چک به صورت اقساط 6 ماه به 6 ماهه می‌توانند خودروی جدیدشان را تحویل بگیرند. همچنین نرخ سود به فراخور مدت بازپرداخت و مبلغ وامی که راننده تقاضای استفاده دارد، متفاوت بوده و میانگین آن حدود 16 درصد است.

تاکسی برلیانس

همچنین به گفته ضامنی، زمانبندی تحویل تاکسی برلیانس سیر صعودی دارد، به طوری که در ماه اول خرداد 100 خودرو و در ماه‌های بعدی به ترتیب 400 و 1500 دستگاه خودرو تحویل داده می‌شود و این تعداد در ماه‌های آتی نیز افزایش خواهد داشت.

قیمت تاکسی برلیانس در حدود 43 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده و به افرادی که متقاضی دریافت خودرو به صورت نقدی هستند، مبلغ 2 میلیون تومان تخفیف داده می‌شود. در ادامه، شرایط فروش تاکسی برلیانس را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش تاکسی برلیانس

تاکسی برلیانس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. دروغی بیش نیست من رفتم با بدبختی گواهی نامه پایه دو گرفتم حتی یک گردشب پرایدم قستی صفر گیرم نیامدش چه برسه برلیانس سمند گردشی دست دوم چپی رو میگن پنجاه میلیون راه نمیره ماشین حتی بعد اینا میگن چهل تومن نقدی خر پدر پدر سگتونه بی شرفا میدونم پیم منم حذف میکنید ولی این چیزی از حقیقت کسر نمیکنه

    • آخه برادر من،،،،نوکرتم الان پراید رو میگن این قیمت اونم شخصی
      بعد شما توقع داری برلیانس تاکسی رو بدن 48 تومن…..
      فقط خدا ازشون نگذره که مردم رو میذارن سرکار….
      خدا انشاالله بذارتشون سرکار.

  2. سلام
    من رفتم تاکسیرانی کرج میگن همچین چیزی نیست و فقط سمند و ۴۰۵ داریم و از این حرفا
    میشه بگید ما کجا بریم جواب درست بهمون بدن

  3. مسعود رضایی بروجردی

    واقعا ماشین های خوبی از کار در اومده جادار و مطمئن

  4. از شر پژو 405 و سمند داریم راحت میشیم

    ماشین خوشگل و جادار

    من موندم کی پراید رو تاکسی کرد!!!!!!!!!!

    با سپاس

  5. اینم از خدمات بدبختا کجای دنیا همچین چیزایی دارن اقساطی ماشین بدن اونم تاکسی

  6. از این تاکسی خوبا هم اومد بالاخره ؟؟