وان پلاس 6

تصاویر لوازم جانبی وان پلاس 6 به همراه قیمت آن‌ها فاش شد

وان پلاس 6 (OnePlus 6) پرچمدار سال 2018 این شرکت چینی محبوب، تا مدتی دیگر به صورت رسمی رونمایی می‌شود. اگرچه از مد‌ت‌ها قبل درباره مشخصات فنی و سبک طراحی و ویژگی های وان پلاس 6 اطلاعات زیادی داشتیم، اما این اطلاعات به لطف افشای تصاویر لوازم جانبی وان پلاس 6 بیشتر شده است.

عکس‌های لوازم جانبی وان پلاس 6 پیش از معرفی و عرضه این گوشی به بازار فاش شد که نشان می‌دهد پیش از هر زمان دیگری به رونمایی وان پلاس 6 نزدیک شده‌ایم. این اتفاق چند روز بعد از لو رفتن تصاویر OnePlus 6 رخ داد.

بعد از این که عکس های وان پلاس 6 همراه قیمت و زمان عرضه آن لو رفت، اکنون شاهد تصاویری از برخی لوازم جانبی این گوشی هستیم. این عکس‌ها مربوط به محافظ‌های قاب رسمی وان پلاس 6 هستند که انتظار داریم همزمان با عرضه خود گوشی، به بازار عرضه شوند. در بین آن‌ها دقیقا همان محصولاتی که بر اساس تجربه پیشین انتظار دیدنشان را داشتیم مشاهده می‌شوند.

وان پلاس 6

یکی از جذاب‌ترین موارد در بین لوازم جانبی وان پلاس 6 قاب محافظ نمایشگر رسمی مخصوص این گوشی است که به خاطر بدون حاشیه و ناچ استایل بودن دستگاه به شیوه‌ای بسیار حرفه‌ای و زیبا طراحی شده است. قیمت لوازم جانبی وان پلاس 6 نشان می‌دهد آن‌ها افزایش قیمت چندان زیادی در مقایسه با نمونه‌های مشابه برای پرچمداران گذاشته نداشته‌اند.

لوازم جانبی وان پلاس 6

گالری تصاویر لوازم جانبی وان پلاس 6

از تصاویر وان پلاس 6 می‌توان اطلاعات بسیار خوبی درباره این گوشی به دست آورد. گوشی جدید این شرکت که همانند همیشه یک پرچمدار خواهد بود، علاوه بر ناچ استایل بودن، به یک دوربین دوگانه نیز مجهز خواهد شد. سنسورهای این دوربین به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته و زیر آن‌ها نیز حسگر اثر انگشت دیده می‌شود.