سامسونگ گلکسی جی 6

تصاویر سامسونگ گلکسی جی 6 در دنیای واقعی فاش شد

سامسونگ گلکسی جی 6 (Samsung Galaxy J6) گوشی بعدی این شرکت کره‌ای است که به نمایشگر Infinity Display مجهز خواهد شد. به تازگی تصاویر سامسونگ گلکسی جی 6 در دنیای واقعی به بیرون درز کرده که اطلاعات خوبی درباره مشخصات فنی و ویژگی های آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

سامسونگ گلکسی جی 6 میان‌رده ارزشمند غول کره‌ای است که از مدت‌ها قبل منتظرش بودیم. محصولات سری J، برخلاف گوشی های سری A که نسخه‌های ارزان قیمت پرچمداران این شرکت هستند، قیمت‌های به مراتب پایین‌تری دارند، به همین دلیل طرفداران بیشتری هر سال به انتظار معرفی محصولات جدید این سری می‌نشینند.

گوشی سامسونگ گلکسی J6 2018 در حالی به زودی معرفی خواهد شد که دو گوشی گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس به تازگی رونمایی شده‌اند. بر اساس تصاویر سامسونگ گلکسی جی 6 که به تازگی منتشر شده‌اند، باید منتظر اولین گوشی اقتصادی مجهز به نمایشگر دارای نسبت ابعاد تصویر 18:5:9 این شرکت باشیم.

نمایشگر خاص سامسونگ گلکسی جی 6

همانند نمایشگر Infinity Display به کار رفته در گوشی های اخیر سری A (گلکسی ای 6 و گلکسی ای 8 به همراه مدل پلاس آن‌ها)، می‌توان شکوه جدیدترین صفحه نمایش موبایل سامسونگ را در قالب محصولاتی با قیمت مناسب مشاهده کرد. این صفحه نمایش برای اولین مرتبه همراه با رونمایی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس معرفی شد و سپس در گلکسی نوت 8 و پرچمداران سال 2018 سری S نیز به کار رفت.

طبق تصاویر سامسونگ گلکسی جی 6 این گوشی از نظر طراحی بدون حاشیه در سطح زیباترین پرچمداران کنونی بازار نیست، اما همچنان از نظر ظاهری، در مقایسه با بسیاری از میان‌رده‌های بازار جذابیت بیشتری دارد. بر اساس مشخصات فنی این گوشی که پیشتر فاش شده بود، سامسونگ گلکسی جی 6 دارای یک نمایشگر 5.6 اینچی از نوع AMOLED است که به احتمال زیاد مجهز به رزولوشن اچ‌دی خواهد بود.

تراشه گوشی اگزینوس 7870 است که از یک پردازنده هشت هسته‌ای دارای سرعت 1.4 گیگاهرتز متشکل می‌شود. بسته به بازاری که قرار است گوشی به آن‌ عرضه شود، نسخه‌های مختلفی از نظر حافظه رم وجود خواهد داشت. علاوه بر نسخه 4 و 3 گیگابایتی، در برخی کشورهای دنیا نسخه دارای 2 گیگابایت رم سامسونگ گلکسی جی 6 نیز عرضه خواهد شد که پیش‌بینی می‌کنیم قیمت بسیار خوبی داشته باشد. از نظر حافظه داخلی، بین 32 و 64 گیگابایت دو حق انتخاب وجود خواهد داشت. میان‌رده جدید سامسونگ از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

رزولوشن دوربین اصلی و سلفی گوشی سامسونگ گلکسی جی 6 به ترتیب 13 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل است. خوشبختانه علاوه بر دوربین اصلی، در کنار دوربین سلفی نیز یک فلاش LED وجود دارد. این دستگاه اندرویدی دو سیم کارته از شبکه موبایل LTE پشتیبانی کرده و دارای یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. گوشی به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8 اوریو عرضه می‌شود.

گالری تصاویر سامسونگ گلکسی جی 6