لباس پلیس دوربین دار

لباس پلیس دوربین دار رسما رونمایی شد

لباس پلیس دوربین دار رونمایی شد. روز سه شنبه 25 اردیبهشت 97، پلیس نیروی انتظامی ایران به صورت رسمی از نصب دوربین بر روی البسه جدید نیروهای خود به منظور کنترل و ثبت آنلاین عملکرد ماموران رونمایی کرد.

سرانجام خبری که در سال گذشته در رسانه‌ها منتشر شده بود و وعده‌ای که فرماندهان نیروی انتظامی داده بودند به واقعیت پیوست و پلیس ناجا از لباس‌های جدید مجهز به تکنولوژی مدرن دوربین رونمایی کرد. در روز سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 و در حاشیه کشفیات طرح مرصاد 2 در فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، از لباس پلیس دوربین دار رونمایی شد.

لباس پلیس دوربین دار

کارایی لباس پلیس دوربین دار

با نصب این دوربین‌ها بر روی البسه نیروهای ناجا، رفتار ماموران پلیس زیر ذره‌بین خواهد رفت. به گفته مسئولان، این دوربین‌ها نقش زیادی بر عملکرد ماموران نیروی انتظامی خواهند داشت و به صورت آنلاین و برخط، اقدامات آن‌ها را ثبت و ضبط می‌کنند.

چندی پیش سردار محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مورد دوربین‌های البسه نیروی انتظامی گفته بود با توجه ویژه فرمانده نیروی انتظامی، تجهیز و آماده‌سازی 4 هزار دوربین برای سال 1397 پیش‌بینی شده است. وی تاکید کرد که همه نیروهای گشتی موظف هستند در تمام مدت گشت خود دوربین‌ها را روشن نگه داشته و تمامی وقایع را به صورت پیوسته ضبط کنند. روسای کلانتری‌ها نیز باید پس از هر شیفت کاری گشتی‌ها، فیلم‌های دوربین را به دقت بررسی و موارد لازم را پیگیری و آرشیو کنند.