گوشی ال جی وی 35 تینکیو

مشخصات گوشی ال جی وی 35 تینکیو با یک نکته‌ی عجیب لو رفت

نخستین مشخصات گوشی ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) به بیرون درز پیدا کرد. این گوشی از مشخصاتی نسبتا یکسان با ال جی جی 7 تینکیو برخوردار است و در تابستان عرضه خواهد شد.

نخستین جزئیات گوشی ال جی وی 35 تینکیو که هنوز معرفی نشده است، منتشر شد. کمپانی مستقر در کره جنوبی چندی پیش از نسل جدید گوشی V30 خود پرده برداری کرد و سپس شاهد رونمایی از گوشی مجهز به طراحی ناچ استایل مشابه آیفون ایکس آن‌ها با نام ال جی جی 7 تینکیو بودیم. حال جزئیاتی از نسخه‌ی جدیدتر خانواده وی 30 با نام LG V35 ThinQ به بیرون درز پیدا کرده است که پس از دریافت تاییدیه‌های مورد نظر در هفته‌ی گذشته، به نظر می‌رسد در حال آماده شدن برای ورود به بازارهای جهانی در اوایل فصل تابستان است.

با نگاهی به مشخصات این گوشی درمیابیم که بار دیگر نمایشگر 6 اینچی OLED به کار رفته در دو گوشی ال جی وی 30 و ال جی وی 30 اس تینکیو در این محصول نیز تکرار شده است. این نمایشگر ارائه کننده‌ی وضوحی برابر با 2880 در 1440 پیکسل خواهد بود. با این حال تغییرات داخلی جذابی در این گوشی انجام گرفته است. تراشه اسنپدراگون 845 (که در زیر قاب گوشی ال جی جی 7 تینکیو نیز قرار دارد) جایگزین مدل 835 به کار رفته در نسخه‌های پیشین وی 30 شده است.

علاوه بر پردازنده‌ی ارتقا پیدا کرده، این گوشی با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی همراه شده است که شما می‌توانید آن را به لطف یک کارت میکرو اس دی ارتقا نیز ببخشید. گرچه ممکن است ال جی یک نسخه‌ی 256 گیگابایتی از آن را نیز روانه‌ی بازار کند.

در بخش دوربین، گوشی ال جی وی 35 تینکیو از مشخصاتی یکسان با گوشی LG G7 ThinQ برخوردار است. این به معنای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 در کنار دوربین ثانویه مجهز به لنز عریض 16 مگاپیکسلی است. یک فلاش ال ای دی dual-tone و فوکوس خودکار لیزری و مبتنی بر تشخیص فاز تکمیل کننده‌ی این سیستم دوربین است. همچنین در جلو نیز همان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مشابه با جی 7 تینکیو را می‌توانیم مشاهده کنیم.

باتری کوچک‌تر در گوشی ال جی وی 35 تینکیو

اما عجیب است که این دیوایس از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، هم قدرت با باتری گوشی کوچک‌تر جی 7 تینکیو برخوردار است. ظرفیت این باتری 300 میلی‌آمپر ساعت کوچکتر از باتری نسخه پیشین گوشی های V30 شده است! به هر ترتیب در راس بخش نرم افزاری گوشی ال جی وی 35 تینکیو نیز اندروید 8.1 اوریو خواهد بود.