گلکسی اس 9

نسخه‌های طلایی و قرمز گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس معرفی شدند

رنگ‌های طلایی و قرمز گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9 & Galaxy S9) رسما توسط سامسونگ معرفی شد. گلکسی اس 9 طلایی در بازار کدام کشورها به فروش می‌رسد؟

سامسونگ نسخه‌های طلایی و قرمز گوشی های سری گلکسی اس 9 را که با نام‌های “Sunrise Gold” و “Burgundy Red” شناخته می‌شوند، معرفی کرد. نسخه مخصوص گوشی های سری گلکسی S9 ظاهری بسیار لوکس دارند.

کره‌ای‌ها عادت دارند چند ماه بعد از معرفی پرچمداران سری گلکسی S، آنها را با یک رنگ جذاب دیگر روانه بازار می‌کنند تا فروش را افزایش دهند. پیش‌تر پرچمداران سامسونگ در چندین رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Titanium Gray)، آبی (Coral Blue) و بنفش ( Lilac Purple) در اختیار کاربران قرار گرفته بود و با فاصله‌ای کوتاه، حالا شاهد معرفی دو رنگ جدید قرمز و طلایی هستیم.

سامسونگ می‌گوید “Burgundy Red” یکی از عمیق‌ترین رنگ‌های قرمز بوده و افزایش غلظت، آن را براق کرده است. اگرچه پیش‌تر گلکسی اس 8 با این رنگ معرفی شده بود، ولی این نخستین باری است که از “Sunrise Gold” استفاده می‌شود. این رنگ، تلفن هوشمند را به خاطر تحریک حس طراوت و آرامش، در یک «روشنی و تابش بی‌جنبش» قرار می‌دهد. در واقع، چنین ترکیب زیبایی سبب شده است تا ما با یک اسمارت فون لوکس رو به رو باشیم.

گلکسی اس 9 قرمز فقط در چین و کره جنوبی عرضه می‌شود

رنگ را می‌توان تنها مشخصه‌ای در نظر گرفت که حتی با یکسان بودن گوشی های موبایل، می‌تواند آنها را از یکدیگر متمایز کند. در رابطه با بازار عرضه، سامسونگ تایید کرده است نسخه قرمز شرابی گلکسی اس 9 از اواخر ماه جاری میلادی در دو کشور چین و کره جنوبی عرضه می‌شود.

خوشبختانه عرضه نسخه طلایی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به چین و کره محدود نیست و کشورهای آلمان، استرالیا، هنگ‌کنگ، شیلی، روسیه، مکزیک، اسپانیا، تایوان، ویتنام و امارات متحده عربی، از ماه آینده میلادی این گوشی را دریافت خواهند کرد. بعد از آن، این موبایل ها در بازار سایر کشورها هم به فروش خواهند رسید. در ادامه می‌توانید تصاویر نسخه مخصوص پرچمداران سامسونگ را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. فکر نمیکنم کسی احتیاج به نظر شما داشته باشه شما برو سلیقه داراشو بخر گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف شما در حد سامسونگ نیستی برو سلیقه دارها رو بخر انگار باید شما خوشت بیاد کسی هم نگفت بیا نظر بده اونایی که باید بخرن میخرن شما خوشت نمیاد دلیل نمیشه بقیه شما باشن

  2. فکر نمیکنم کسی احتیاج به نظر شما داشته باشه شما برو سلیقه داراشو بخر گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف شما در حد سامسونگ نیستی برو سلیقه دارها رو بخر انگار باید شما خوشت بیاد کسی هم نگفت بیا نظر بده

  3. نسخه قرمزش صد سال به پای قرمز هواوی نمیرسه

  4. بنظرم هیچ کدوم خوشگل نیست