تصاویر وان پلاس 6

تصاویر وان پلاس 6 پیش از معرفی رسمی لو رفت!

تصاویر وان پلاس 6 (OnePlus 6) در دنیای زنده، پیش از معرفی رسمی این تلفن هوشمند فاش شد. عکس‌های جدید وان پلاس 6 جای هیچ ابهامی را در رابطه با این موبایل قدرتمند باقی نمی‌گذارند.

تصاویر وان پلاس 6 که البته کیفیت بسیار بالایی دارند، رنگ‌بندی و طراحی این پرچمدار را تایید می‌کنند. گوشی جدید وان پلاس قرار است با نمایشگر ناچ استایل، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت پشتی عرضه شود.

وب‌سایت “PhoneArena” ساعاتی پیش از معرفی رسمی وان پلاس 6، تصاویر آن را منتشر کرد. به نظر می‌رسد کارشناسان این وب‌سایت مشغول بررسی پرچمدار جدید چینی‌ها هستند! اگرچه حالا این عکس‌ها حذف شده‌اند، اما به لطف چشمان تیزبین کاربران می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به طراحی این تلفن هوشمند داشته باشیم.

همان‌طور که پیش‌تر تایید شده بود، وان پلاس ضمن کاهش حاشیه‌های صفحه تا حد ممکن، از ناچ در بخش بالایی صفحه نمایش بهره برده است. این کوشش را به خوبی می‌توان در کم کردن حاشیه‌های کناری و پایینی دید. در نسخه سفید و مشکی از این گوشی که احتمالا با نام «مشکی نیمه‌شب» شناخته خواهد شد، خبری از قاب شیشه‌ای نبوده و به نظر می‌رسد هم‌چنان از بدنه‌ای با جنس فلز استفاده شده است. در عوض، حالا در ساخت تنها یک مدل از سه مدل وان پلاس 6، پنل شیشه‌ای را می‌توان پیدا کرد. در این صورت، سیستم شارژ بی سیم احتمالا مخصوص همین مدل جدید خواهد بود.

مراسم معرفی پرچمدار جدید چینی‌ها کمتر از دو ساعت دیگر آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند کنفراس معرفی OnePlus 6 را به صورت زنده تماشا کنند.

تصاویر وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه