نسخه فیس لیفت هوندا HR-V

نسخه فیس لیفت هوندا HR-V امسال عرضه می‌شود

شرکت هوندا رسما تایید کرده است که تا چند ماه دیگر نسخه فیس لیفت هوندا HR-V ، خودرو شاسی بلند جمع و جور محبوب خود را عرضه خواهد کرد. گفته می‌شود تمرکز اصلی در طراحی این خودرو بر روی بهبود امنیت و قابلیت‌های رانندگی آن خواهد بود.

یک نسخه فیس لیفت از خودرو شاسی بلند جمع و جور هوندا HR-V قرار است در سه ماهه سوم سال 2018 میلادی وارد بازارهای جهانی شود. اولین بار نسخه فیس لیفت هوندا HR-V در ماه فوریه در کره جنوبی رویت شد که شامل به‌روزرسانی‌هایی در بخش‌های امنیت، قابلیت رانندگی و ظاهری بود. اما به نظر می‌رسد که نباید انتظار تغییرات بزرگی را داشته باشیم. هرچند این تصمیم قابل درک است، زیرا اچ آر وی رقیب ارزشمندی برای مزدا CX-3‌ و میتسوبیشی ASX‌ است و هوندا نمی‌خواهد این جایگاه را متزلزل کند.

نسخه فیس لیفت هوندا HR-V

علاوه بر جلوپنجره‌ی بازطراحی شده و رینگ‌هایی با آلیاژ آلومینیومی جدید، ما می‌توانیم انتظار تغییرات دیگری شامل ترمز اضطراری خودکار گرفته شده از مدل VTi و سیستم فرمان و تعلیق بهبود پیدا کرده را نیز داشته باشیم.

مشخصات نسخه فیس لیفت هوندا HR-V

خبر خوب برای طرفداران این شاسی بلند، اضافه شدن یک پیشرانه توربو به نسخه فیس لیفت هوندا HR-V همراه پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر 105 کیلوواتی فعلی است. یک نسخه هیبریدی از این محصول را نیز در ژاپن می‌توانیم ملاقات کنیم که تحت نام Vezel به عرضه خواهد رسید. همچنین انتظار می‌رود تغییر کمی در قیمت جهانی این خودرو اعمال شده و فروش نسخه پایه آن با قیمت 24.990 دلار آغاز شود.

نسخه فیس لیفت هوندا HR-V

مدیر کل مشتریان و ارتباطات هوندا در استرالیا، در ارتباط با نسخه فیس لیفت هوندا HR-V‌ اینچنین می‌گوید:

HR-V از اوایل عرضه آن در سال 2015، برای ما یک بازیگر فوق‌العاده قدرتمند بوده است. نسخه‌ی فیس لیفت آن چند ماه پس از این لحظه که با شما مصاحبه می‌کنم عرضه خواهد شد و درحالی که تغییرات زیادی نسبت به نسل کنونی خود نخواد دید، تمرکز بر روی بهبود امنیت، رانندگی و استایل آن خواهد بود. هر سه این‌ها تمرکزهای اصلی ما برای تولید نسخه جدید HR-V هستند.

ما برای نسخه فیس لیفت هوندا HR-V بسیار هیجات زده هستیم و امیدواریم با عملکرد فوق‌العاده خود بتواند بار دیگر به صدر پرفروش‌ترین خودروها برسد.

لازم به ذکر است که هوندا HR-V 2018 چهارمین مدل پرطرفدار سگمنت خود پس از میتسوبیشی ASX، مزدا CX-3‌ و سوبارو XV است.