هدفون بیسیم وان پلاس Bullets

هدفون بیسیم وان پلاس Bullets مجهز به دستیار گوگل معرفی شد

هدفون بیسیم وان پلاس Bullets همزمان با گوشی پرچمدار وان پلاس 6 معرفی شد. این هدفون بلوتوثی از عمر باتری بالا و قابلیت‌های مدرنی همچون دستیار گوگل برخوردار است. در ادامه بیشتر با هدفون وان پلاس آشنا خواهید شد.

کمپانی وان پلاس ساعاتی پیش از جدیدترین پرچمدار خود، گوشی وان پلاس 6 پرده برداری کرد. گرچه این گوشی همچنان از جک 3.5 میلی‌متری هدفون برخوردار است، اما وان پلاس از یک جفت هدفون بیسیم نیز همراه آن پرده برداری کرد. هدفون بیسیم وان پلاس Bullets از دو توگوشی متصل شده به یک کابل تشکیل شده است که در زمان‌های غیراستفاده آن‌ها با یک آهن‌ربا به یکدیگر متصل می‌شوند. خبر خوب این که اگر از آن‌ها استفاده نکنید، به صورت خودکار خاموش می‌شوند تا انرژی هدفون ذخیره شود.

این هدفون ها از استاندارد aptX پشتیبانی می‌کنند تا کیفیت صوتی بالایی را ارائه کنند و از درایورهای 9.2 میلی‌متری همراه با تکنولوژی Energy Tubes نیز بر روی آن استفاده شده که کمک می‌کنند تا صدا به سمت گوش شما هدایت شود. این درایورها از جنس کانی غیرمتالیک و ژل سیلیکا بوده که وان پلاس می‌گوید به ارائه صدای غنی و واضح کمک می‌کنند.

هدفون بیسیم وان پلاس Bullets

دستیار گوگل در هدفون بیسیم وان پلاس Bullets

خبر خوب حضور دستیار گوگل (Google Assistant) در هدفون بیسیم وان پلاس Bullets است. برای فعال کردن این دستیار کافیست که دکمه‌ی وسطی را برای چند ثانیه بفشارید. این هدفون حتی از تکنولوژی شارژ سریع Dash Charge شرکت وان پلاس نیز پشتیبانی می‌کند تا تنها با 10 دقیقه شارژ بتوانید 5 ساعت به گوش دادن با آن بپردازید.

هدفون بیسیم وان پلاس Bullets

همراه شارژ کامل هدفون بیسیم وان پلاس Bullets نیز شما می‌توانید 8 ساعت از آن استفاده کنید. عملیات شارژ توسط یک درگاه USB‌ نوع C انجام می‌شود،‌ در حالی که بسیاری از هدفون های بلوتوثی بازار همچنان از درگاه قدیمی میکرو USB استفاده می‌کنند.

قیمت هدفون بیسیم وان پلاس Bullets

خبر خوب این که هدفون بیسیم شرکت وان پلاس در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است، پس بارش مقداری باران نمی‌تواند خطری برای آن به همراه داشته باشد. شما می‌توانید وان پلاس Bullets را با قیمت 69 دلار از 5 ژوئن (15 خرداد ماه) خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*