وان پلاس 6 اونجرز

وان پلاس 6 اونجرز پیش از معرفی در یک رندر دیده شد

رندر نسخه ی ویژه پرچمدار جدید وان پلاس با نام وان پلاس 6 اونجرز (OnePlus 6 Avengers: Infinity War Limited Edition) منتشر شد. این گوشی از قاب فیبر کربن و مشخصات سخت افزاری بالارده برخوردار است.

روز گذشته کمپانی وان پلاس طی یک رویداد ویژه خبری از جدیدترین پرچمدار خود با نام وان پلاس 6 پرده برداری کرد. اما ظاهرا این کمپانی قرار است از یک نسخه ویژه گوشی پرچمدار خود با نام وان پلاس 6 اونجرز نیز در روز جاری پرده بگشاید. خوشبختانه رندری از این گوشی به انتشار رسیده تا پیش از معرفی رسمی آن بتوانیم آنچه که قرار است ملاقات کنیم را زودتر از موعود ببینیم.

با نگاهی به این رندر سوالی که پیش می‌آید این است که چرا قاب جلویی به طور کامل تغییری نسبت به نسخه اصلی این گوشی نکرده است. این محصول از یک نمایشگر 6.3 اینچی همراه با قسمت ناچ بالایی برخوردار است که از دوربین سلفی و یک اسپیکر رو گوشی میزبانی می‌کند. با این حال وقتی گوشی را برمی‌گردانید داستان متفاوت است.

وان پلاس 6 اونجرز

به جای قاب پشتی شیشه‌ای وان پلاس 6 معمولی، سازنده از یک قاب فیبرکربن جدید بر روی قاب پشتی وان پلاس 6 اونجرز استفاده کرده است. علاوه بر این، نام تجاری وان پلاس نیز به صورت برجسته و با رنگ طلایی در زیر اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است. این لوگو مبتنی بر آخرین فیلم سری اونجرز طراحی شده است. لوگوی خود اونجرز را نیز می‌توانیم با همان رنگ طلایی در پایین پنل پشتی گوشی مشاهده کنیم. استفاده از این رنگ طلایی به فریم دیوایس نیز رسیده است و اسلایدر هشدار سمت راست گوشی را نیز در بر می‌گیرد. نکته جالب دیگر اینکه، گوشی وان پلاس 6 اونجرز همراه با یک پس زمینه ویژه طراحی شده Avengers به فروش خواهد رسید.

مشخصات فنی وان پلاس 6 اونجرز

علاوه بر جنبه طراحی محصول، سخت افزار بالارده‌ای نیز در زیر قاب آن قرار دارد. این بدان معناست که تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در زیر قاب جای گرفته‌اند. به علاوه یک دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با دوربین ثانویه 20 مگاپیکسلی با قابلیت حالت پرتره در پشت گوشی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باکیفیت نیز بر روی قاب جلویی گوشی جای خوش کرده است.

از نظر قیمت گذاری تا بدین لحظه هیچ اخبار تایید شده‌ای از سوی وان پلاس منتشر شده است، اما گفته می‌شود OnePlus 6 Avengers قرار است برای نخستین بار در کشور هند رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه