آیفون 8 قرمز

آیفون 8 قرمز وارد بازار ایران شد + قیمت

گوشی آیفون 8 قرمز به تازگی وارد بازار ایران شده است. نسخه قرمز رنگ گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در فروردین امسال رونمایی شده بود. در ادامه، قیمت این گوشی در بازار ایران را مشاهده می‌کنید.

در تاریخ 20 فروردین 1397، اپل از نسخه قرمز رنگ گوشی های پرچمدار آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رونمایی کرد. پیش از این نسخه قرمز آیفون 7 نیز توسط اپل عرضه شده بود که با استقبال مشتریان مواجه شده و به همین دلیل این کمپانی تصمیم گرفت پرچمدار جدید خود را هم با رنگ قرمز روانه بازار کند.

آیفون 8 قرمز

آیفون 8 قرمز از نظر مشخصات و سخت افزار تفاوتی با نسخه معمولی ندارد و فقط رنگ قاب پشتی شیشه‌ای گوشی به قرمز تغییر پیدا کرده است. در بخش جلویی نیز از رنگ مشکی استفاده شده که جلوه زیبایی را به این گوشی بخشیده است.

اکنون در حالی که تقریبا یک ماه از زمان معرفی آیفون 8 قرمز گذشته، شاهد آن هستیم که نسخه قرمزرنگ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در دو ظرفیت 64 و 256 گیگابایتی وارد بازار ایران شده است. این گوشی‌ها در تعداد محدود وارد شده‌اند و به همین دلیل با قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر رنگ‌ها به فروش می‌رسند و تقریبا 2 میلیون تومان گران‌تر از نسخه معمولی هستند. در ادامه، قیمت آیفون 8 قرمز در بازار ایران را مشاهده می‌کنید:

قیمت آیفون 8 قرمز در ایران – اردیبهشت 97

گوشیحافظه داخلیقیمت جهانیقیمت بازار ایران
آیفون 864 گیگابایت699 دلارحدود 6 میلیون تومان
آیفون 8256 گیگابایت849 دلار
آیفون 8 پلاس64 گیگابایت799 دلار
آیفون 8 پلاس256 گیگابایت949 دلارحدود 8 میلیون تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. دوستان گرامی خواهشا موادب باشید باتشکر فراوان

  2. بازار موبایل طی هفته گذشته نابود بود، من یه موبایل فروشم، یه دونه A5 سامسونگ فروختم! در حالی که ماه های قبل روزی بالای 4-5 تا گوشی معامله می کردم

    #کازرون

  3. اوهیک 8 میلیون هیچ کس نمیخره

  4. این که دو انگشت حاشیه دارم میگفتن بدون حاشیه س

  5. عزیز شما خیلی وقته نمیدونی اومده قفیمتشم ۵۲۰۰ تومان هست
    الکی جو نده