انتشار آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج

سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج را متوقف کرد

ظاهرا آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج با مشکلاتی مواجه شده تا سامسونگ مجبور به متوقف سازی انتشار آن شود. بر اساس گزارش های منتشر شده گوشی های خانواده Galaxy S7 پس از دریافت این آپدیت با راه اندازی مجدد تصادفی مواجه شده‌اند.

وقتی به مبحث آپدیت های بزرگ اندروید وارد می‌شویم شاید سامسونگ یکی از سریع‌ترین عملکردها را ارائه نکند، اما همیشه اجرای نسخه‌های جدیدتر اندروید در گوشی‌هایش به بهترین شکل انجام شده است. اخیرا این گوشی اقدام به انتشار آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج ، دو گوشی سال 2016 خود کرده است، اما حالا گزارش رسیده است که غول کره‌ای این انتشار را متوقف کرده است.

اوایل ماه جاری میلادی بود که کاربران محدودی موفق به دریافت آپدیت اندروید 8 اوریو بر روی گوشی های خانواده گلکسی S7 خود شده بودند. اما متاسفانه یک باگ بر روی برخی از گوشی هایی که موفق به دریافت به‌روزرسانی شده‌اند رخ داده که منجر به راه اندازی مجدد گوشی به صورت تصادفی می‌شود. به همین منظور سامسونگ انگشت خود را بر روی توقف انتشار آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 برده است. یکی از مدیران تالار گفتگوی سامسونگ در این مورد چنین می‌گوید:

به دنبال تعداد محدودی از گوشی های گلکسی اس 7 که پس از دریافت آپدیت اندروید 8 اوریو، به راه اندازی مجدد تصادفی دچار شده‌اند، ما تصمیم گرفتیم تا به صورت موفقتی انتشار این به روزرسانی را متوقف کنیم. ما در حال بررسی این موضوع در داخل شرکت هستیم تا اطمینان حاصل کنیم تاثیر منفی بر روی دستگاه‌ها به حداقل برسد و در اسرع وقت مجددا به روزرسانی را به انتشار برسانیم.

انتشار مجدد آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7

ما در حال حاضر اطلاعاتی از زمان عرضه مجدد این آپدیت در دست نداریم، اما زمانی که گلکسی اس 8 نیز در چنین وضعیت مشابهی قرار گرفته بود، سامسونگ موفق شد طی چند روز مشکل را برطرف کرده و به‌روزرسانی را بار دیگر منتشر کند. حال ما امیدواریم که نتایج مشابهی را اینبار برای گوشی های خانواده گلکسی اس 7 ببینیم.