نسخه اونجرز وان پلاس 6

نسخه اونجرز وان پلاس 6 رسما معرفی شد

نسخه اونجرز وان پلاس 6 (OnePlus 6 Avengers: Infinity War Edition) رسما معرفی شد. مدل ویژه پرچمداران وان پلاس با رنگ متفاوت، جعبه مخصوص و وسایل جانبی جذاب به دست کاربران می‌رسد.

نسخه اونجرز وان پلاس 6 که پیش‌تر شاهد نمایش آن توسط سازندگان بودیم، رونمایی شد. از نظر فنی تفاوتی میان وان پلاس 6 اونجرز و نسخه معمولی نیست، اما کاربران برای خرید آن چه مقدار باید بپردازند؟

قاب این مدل ویژه که برای علاقه‌مندان به فیلم «انتقام‌جویان» توسعه داده شده، با بافت کربنی طراحی شده است و روی آن می‌توان لوگوی “Avengers” را به رنگ طلایی مشاهده کرد. همچنین، رنگ اسلایدر گوشی به خاطر یک‌دست شدن شکل ظاهری تغییر کرده است. داخل جعبه، یک کاور محافظ مخصوص به شکل کلاه “Iron Man” و یک علامت یادبود فلزی با چندین لوگو روی آن وجود دارد که بدون شک برای علاقه‌مندان بسیار جذاب خواهد بود.

قیمت نسخه اونجرز وان پلاس 6

خبر خوب این است که نسخه اونجرز وان پلاس 6 تنها 31 دلار (200 یوان) گران‌تر از مدل استاندارد است، ولی فقط با گران‌ترین پیکربندی (8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی) تولید می‌شود. در این صورت، کاربران باید 660 دلار (4199 یوان) برای خرید آن پرداخت کنند. هنوز زمان عرضه این مدل ویژه اعلام نشده است.

نسخه اونجرز وان پلاس 6