مقایسه ابعاد وان پلاس 6

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 با سایر پرچمداران موجود در بازار

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 با دیگر پرچمداران مطرح، اهمیت بسیاری دارد چرا که علاوه بر سخت افزار قوی، اندازه کوچک‌تر و وزن پایین‌تر هم از فاکتورهای مهم هستند. آیا نمایشگر 6.28 اینچی OnePlus 6 سبب تولید دستگاهی بسیار بزرگ شده است؟

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 با پرچمداران اپل، سامسونگ، هواوی و دیگر سازندگان بزرگ بازار، چشم‌اندازه بسیار خوبی از اندازه تلفن های هوشمند امروزی را ترسیم خواهد کرد. برخی محصولات علی‌رغم اندازه بزرگ‌تر، نمایشگر کوچک‌تری در مقایسه با وان پلاس 6 دارند!

گوشی جدید وان پلاس 6 که روز گذشته شاهد معرفی رسمی آن بودیم، پنجمین نسل از پرچمداران این شرکت چینی بوده و باز هم ضمن بهره‌گیری از سخت افزار قوی، با قیمتی رقابتی روانه بازار می‌شود.

با نمایشگر 19:9، طراحی کم‌حاشیه و فریم باریک، این تلفن هوشمند از هر سو مدرن به نظر می‌رسد. مهندسان وان پلاس همانند بسیاری از سازندگان دیگر، با استفاده از ناچ در بخش بالایی، فضای صفحه را تا حد ممکن افزایش داده‌اند.

تلاش سازندگان برای طراحی دستگاهی با نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه اما با ابعاد کوچک‌تر، احتمالا شما را متعجب خواهد کرد. ما بسیار کنجکاویم که ابعاد این گوشی را در کنار موبایل هایی مثل ال جی جی 7 تینکیو، آیفون ایکس، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس و گوگل پیکسل 2 ایکس ال مقایسه کنیم.

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 با سایر پرچمداران

در بخش اول، وان پلاس را در کنار جدیدترین گوشی های اپل قرار خواهیم داد. آیفون های جدید اپل علی‌رغم هیاهوی نه‌چندان بالا، فروش بسیار زیادی داشته و از جمله محبوب‌ترین تلفن های هوشمند بازار هستند.

مقایسه ابعاد وان پلاس 6

تصور می‌کنید وان پلاس 6 از نظر ابعادی چقدر با پرچمداران سامسونگ تفاوت دارد؟

مقایسه ابعاد وان پلاس 6

ال جی G7 تینکیو، هواوی پی 20 پرو و گوگل پیکسل 2 ایکس ال، موبایل های دیگری هستند که با وان پلاس 6 مقایسه خواهیم کرد.

مقایسه ابعاد وان پلاس 6

در پایان، به مقایسه ابعاد وان پلاس 6 با سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم، وان پلاس 5 تی و نوکیا 7 پلاس خواهیم پرداخت.

مقایسه ابعاد وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مشکل اصلی موبایل های وان پلاس ابعاد نیست، کیفیت افتضاح صفحه نمایشه، کافیه یک بار یکی از پرچمدارهای این شرکت بگیرید دست و از نزدیک با سامسونگ مقایسه کنید، اون موقع عمق فاجعه می فهمید

  2. ولن پلاس عشقه این برند بیشتر از بابام دوس دارم