مایکروسافت سرفیس هاب 2

نمایشگر غول پیکر مایکروسافت سرفیس هاب 2 معرفی شد

نمایشگر غول پیکر مایکروسافت سرفیس هاب 2 رسما معرفی شد. این نمایشگر از سخت افزار و نرم افزار بهبود پیدا کرده‌ای نسبت به نسل اول خود برخوردار است و در اندازه 50 اینچی با وضوح 4K عرضه خواهد شد. در ادامه با قابلیت ها و امکانات Microsoft Surface Hub 2 آشنا خواهید شد.

مایکروسافت از نسل جدید نمایشگر سالن کنفرانس خود، سرفیس هاب 2 پرده برداری کرد. در حالی که نسخه اصلی سرفیس هاب که در سال 2016 به عرضه رسید از نمایشگر 55 اینچی با وضوح Full HD و 84 اینچی با وضوح 4K برخوردار بود، حال نسل جدید آن از یک نمایشگر 50.5 اینچی بهره می‌برد که ارائه کننده وضوح بالاتر 4K و نسبت ابعاد 3:2 همراه با حاشیه‌های حداقلی کناری است. این دقیقا همان نسبت ابعادی است که در دیگر محصولات سرفیس نیز می‌توان یافت و مایکروسافت حالا از آن در یک نمایشگر غول پیکر استفاده کرده است که می‌توانید آن را در حالت عمودی نیز استفاده کنید.

این حالت عمودی جدید به سرفیس هاب 2 کمک می‌کند تا با یک مکانیزم هوشمندانه چیزی شبیه به آنچه در قفل عضلانی سیمی سرفیس بوک وجود ندارد، نمایشگر را تغییر وضعیت دهید. بنابراین نظیر تبلت ها و گوشی‌ها محتوا با تغییر وضعیت به حالت دیگری تغییر پیدا نکرده و به شکل ثابتی باقی خواهند ماند. البته مایکروسافت هیچ جزئیاتی از جمله تاریخ عرضه و یا قیمت دقیق این محصول را ارائه نکرده است، اما این دیوایس جدید قرار است در سال 2019 به فروش برسد. این مراسم رونمایی نیز که در هفته‌ی جاری برگزار شد، تنها پیش‌نمایشی از این دیوایس تجاری بود.

مایکروسافت سرفیس هاب 2

سخت افزار سرفیس هاب 2 به نظر خیره کننده خواهد بود، اما مایکروسافت بخش نرم افزاری این نمایشگر را نیز بهبود بخشیده تا همه چیز بی‌نقص باشد. در حالی که این نرم افزار مبتنی بر ویندوز 10 طراحی شده است، مایکروسافت در حال کار بر روی یک سناریوی هماهنگ پویا است که به جندین کاربر اجازه می‌دهد از این دیوایس استفاده کنند. در واقع با استفاده از اسکنر اثر انگشت داخلی سرفیس هاب جدید وارد حساب کاربری خود شده و هرکدام محیط کار شخصی خودشان را دار اختیار داشته باشند. بسیاری از بخش‌های این نرم افزار برای Microsoft Teams بهینه شده‌اند و یک میکروفون دور برد همراه دوربین 4K نیز به شما اجازه می‌دهند تا در حالت عمودی به تماس‌های ویدیویی پرداخته و احساس کنید که همکارانتان در کنار شما داخل جلسه هستند.

سرفیس هاب 2 انعطاف پذیر و سبک طراحی شده است تا کارکنان بتوانند آن را در سرتاسر یک اداره به حرکت درآورند،‌ گرچه مایکروسافت جزئیات دقیقی از ابعاد و وزن آن را به انتشار نرسانده است. مایکروسافت همچنین با همکاری شرکت Steelcase به ساخت پایه‌های زمینی و نگهدارنه‌های دیواری برای سرفیس هاب جدید خود خواهد پرداخت. شما به لطف این نگهدارنده‌ی دیواری می‌توانید چندین مانیتور را به یکدیگر متصل کرده و سپس با ادغام آن‌ها، صاحب یک نمایشگر بزرگ‌تر شوید. مایکروسافت که نام این قابلیت را «کاشی کاری» گذاشته است، به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای متفاوتی را نیز در کنار یکدیگر مشاهده کنند. در ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت که در بالا قرار گرفته شما می‌توانید عملکرد حالت کاشی کاری را مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید وبکم 4K‌ را از درگاه USB نوع C جداکرده و در حالت دیگری از آن استفاده کنید. پس فرقی ندارد بخواهید از حالت عمودی یا افقی، در هنگام مکالمه ویدیویی استفاده کنید.

مایکروسافت سرفیس هاب 2

ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت برای سرفیس هاب 2 چشم انداز آینده‌ی این شرکت را می‌تواند نشان دهد که در حال تبدیل شدن به واقعیت است. مایکروسافت سالهاست که به دنبال عرضه‌ی نمایشگرهای لمسی غول پیکر است، اما سرفیس هاب 2 می‌تواند بسیاری از رویاپردازی‌ها را یکجا به ارمغان بیاورد. واضح است که مایکروسافت از رقبای خود فاصله زیادی گرفته است. گوگل وایت برد دیجیتالی 5 هزار دلاری خودش را سال گذشته معرفی کرد که 4 هزار دلار ارزان‌تر از سرفیس هاب 55 اینچی مایکروسافت بود! Jamboard گوگل  به زیبایی سرفیس هاب نیست و عملکرد هماهنگی را با اپلیکیشن‌های آفیس ندارد. علاوه بر این، نسل جدید سرفیس هاب مایکروسافت نیز همراه با سخت افزار و نرم افزار جدید، بار دیگر غول ردموندی را یک گام به جلو‌تر می‌برد.

مایکروسافت سرفیس هاب 2

مایکروسافت عنوان کرده است که قیمت سرفیس هاب 2 به رقبایش نزدیک‌تر خواهد شد و این می‌تواند بدان معنا باشد که ‌آن‌ها برای مقابله با وایت برد دیجیتالی گوگل برنامه‌هایی در سر دارند. این کمپانی در حال حاضر سرفیس هاب را به بیش از 5 هزار شرکت در 25 کشور جهان فروخته است. بیش از نصف شرکت‌های Fortune 100 هم اکنون از یک سرفیس هاب استفاده می‌کنند. از آنجایی که مایکروسافت کارخانه‌های تولید سرفیس هاب خود در ایالات متحده را بسته است، به نظر می‌رسد آن‌ها به دنبال تولید نسل دوم آن در مکانی دیگر برای کاهش هزینه‌ها و سرعت تولید هستند.

معرفی ویدیویی سرفیس هاب 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی سر در نمیارم از این چیزا اما بر اساس اون چیزی که دیدم و از خبر دستگیرم شد خیلی خفنه

  2. اینا برای مدرسه ها خوبه