تصاویر اچ تی سی یو 12 پلاس

تصاویر اچ تی سی یو 12 پلاس همراه با مشخصات فنی کامل آن فاش شد

تصاویر اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) همراه با مشخصات فنی کامل این گوشی توسط ایوان بلس افشا شد. این اطلاعات، جای هیچ ابهامی را در رابطه با ویژگی‌های سخت افزاری پرچمدار اچ تی سی باقی نمی‌گذارند!

مشخصات فنی و تصاویر اچ تی سی یو 12 پلاس از طریق توییتر لو رفت. ایوان بلس با انتشار رندرهای گوشی جدید اچ تی سی و جزئیات فنی، تمام اطلاعات مربوط به این پرچمدار را پیش از معرفی رسمی لو داده است.

+HTC U12 که زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است، نخستین پرچمدار این کمپانی تایوانی با دوربین دوگانه پشتی خواهد بود. سنسورهای دوربین با آرایش افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در بخش جلویی خبری از نمایشگر ناچ نیست. با این حال، کاربران می‌توانند در انتظار نمایشگری کشیده و 18:9 باشند.

جدای از رندرهای رسمی، ایوان بلس تصویری سه‌صفحه‌ای از مشخصات فنی این گوشی را نیز منتشر کرده است که جزئیات سخت افزاری آن را مشخص می‌کند. بر این اساس، اچ تی سی +U12 به صفحه نمایش 6 اینچی Super LCD 6 با وضوح 1440×2880، تراشه اسنپدراگون 845، باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی و 6 گیگابایت حافظه رم تجهیز می‌شود و کاربران می‌توانند آن را در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی خریداری کنند.

قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه 12+16 مگاپیکسلی است و علاقه‌مندان به تصاویر سلفی قادر به ثبت عکس‌های مختلف با دوربین جلویی 8+8 مگاپیکسلی خواهند بود. اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری HTC Sense هم سیستم نرم افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند. در ادامه می‌توانید سایر جزئیات را مطالعه کنید:

تصاویر اچ تی سی یو 12 پلاس

+HTC U12 به صورت رسمی در تاریخ 23 می (2 خرداد) معرفی خواهد شد.

تصاویر اچ تی سی یو 12 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شدیدا منتظر معرفی رسمیش هستم

  2. اچ تی سی باس جمع کنه بره، هرچی گوشی میسازه یکی از یکی بدتره بی دلیل نیس هر سال تراز مالیش افت می کنه

  3. چرا اینقدر بد رنگه