نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 6

نخستین نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 6

وان پلاس 6 سرانجام به صورت رسمی معرفی شد. گوشی OnePlus 6 که همانند محصولات قبلی به یک دوربین دوگانه مجهز شده است، توانایی بالایی در بخش عکاسی دارد. با مشاهده نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 6 به این موضوع پی خواهید برد.

گوشی وان پلاس 6 نخستین محصول این شرکت چینی محبوب در سال 2018 است که طبق انتظار و همانند دیگر گوشی های وان پلاس، در دسته‌بندی پرچمداران قرار می‌گیرد. دوربین OnePlus 6 دوگانه بوده و قادر به ثبت عکس های بسیار باکیفیتی است. از اولین نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 6 که به تازگی منتشر شده‌اند، می‌توان نتیجه گرفت این گوشی انتخاب خوبی برای طرفداران عکاسی است.

وان پلاس 6

وان پلاس شرکتی است که محصولاتی ارزشمند و همرده با دیگر پرچمداران، اما دارای قیمت‌های به مراتب ارزان‌تر، عرضه می‌کند. اگرچه طی تست‌های گرفته شده، عملکرد این گوشی ها با دیگر پرچمداران هیچ تفاوتی نداشته‌اند، اما محصولات اخیر آن در یک بخش کلیدی با دیگر پرچمداران برابری نمی‌کنند؛ دوربین‌های موبایل وان پلاس هنوز آنطور که باید باکیفیت نیستند. با بررسی نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 6 باید دید آیا این گوشی قادر به رفع این کمبود مدل‌های پیشین است یا خیر.

وان پلاس 6

دوربین وان پلاس 6 به سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و یک سنسور کمکی 20 مگاپیکسلی مجهز شده است که اصلی‌ترین کاربرد آن امکان‌پذیر کردن ثبت تصاویر پرتره محسوب می‌شود. اگرچه اندازه پیکسل‌های سنسور اصلی کمی افزایش پیدا کرده، اما در عوض شاهد بازگشت تثبیت‌کنندگی نوری تصویر (OIS) هستیم که تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی کیفیت تصاویر دارد.

اولین نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 6 را می‌توانید در گالری زیر تماشا کنید. فراموش نکنید هنوز نسخه تجاری گوشی به منظور خرید توسط عموم مردم عرضه نشده است، به همین دلیل بعید نیست تا آن زمان چندین تغییر نرم افزاری درون دستگاه صورت بگیرد. نتیجه آن، بهبود کیفیت تصاویر خواهد بود، اما در هر صورت اکنون نیز می‌توان بر اساس این نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 6 درباره کیفیت دوربین آن قضاوت کرد.

گالری نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این عکسا رو با اس9 گرفتن کردنش مال این وان پلاس

  2. اینا رو هرکی نبینه فک میکنه با دوربین حرفه ای گرفتن