اچ تی سی Exodus

اچ تی سی Exodus یک موبایل مبتنی بر بلاک چین خواهد بود

اچ تی سی Exodus یکی از گوشی های جدید کمپانی HTC است که در آینده نزدیک همراه با فناوری بلاک چین معرفی خواهد شد. اما کاربران باید در انتظار چه ویژگی‌هایی باشند؟

گوشی جدید Exodus که شرکت اچ تی سی مسئولیت توسعه آن را بر عهده دارد، با پشتیبانی از فناوری Blockchain به دست کاربران خواهد رسید. سازندگان با بهره‌گیری از سخت افزار داخلی قصد ارائه محصولی ایمن و کارآمد را دارند.

اگرچه بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ مشغول به‌کارگیری قابلیت‌های هوش مصنوعی در محصولات خود هستند، اما بلاک چین، شعار آینده دنیای موبایل و کانون توجه بسیاری از سازندگان خواهد بود. طی ماه‌های گذشته، چندین موبایل مبتنی بر بلاک چین همچون Sugar S11 Blockchain Creation Edition و Sirin Finney پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. اما حالا زمان آن رسیده است که برندی مشهور همچون اچ تی سی در حوزه تلفن همراه به این حوزه ورود کند.

اخیرا مدیران اچ تی سی از توسعه نخستین موبایل خود با پشتیبانی از فناوری بلاک چین خبر داده‌اند. هرچند، فعلا هیچ تصویری جز طرحی که بالاتر ضمیمه شده، منتشر نشده است.

اچ تی سی Exodus ؛ پلی برای خرید و فروش ارز دیجیتالی

در اچ تی سی Exodus یک کیف پول جهانی و سخت افزار ایمن داخلی به منظور پشتیبانی از ارزهای رمزپایه و کاربردهای غیر متمرکز را می‌توان پیدا کرد. اچ تی سی با توسعه این تلفن هوشمند، به دنبال ایجاد شبکه‌ای بومی از بلاک چین است تا خرید و فروش پول‌های دیجیتال میان دارندگان Exodus راحت‌تر انجام شود. همچنین علی‌رغم نامشخص بودن قیمت نهایی دستگاه، این شرکت قصد پذیرش پرداخت‌های چنین ارزهایی برای موبایل خود را دارد.

نقطه فروش منحصر به فرد در رابطه با یک تلفن هوشمند مبتنی بر بلاک چین، ارائه امنیت بالاتر و همچنین رابط کاربری بهینه‌شده با ادغام کیف پول سرد مخصوص ارزهای دیجیتال با خود دستگاه است. در این صورت، کاربران بدون هزینه‌های ماین می‌توانند با هماتایان خود، پول مورد نظر را خرید و فروش کنند.

هم‌اکنون خالق هدست وایو VR، فیل چن (Phil Chen)، مسئولیت این پروژه را بر عهده دارد. در ادامه می‌توانید بیانه رسمی اچ تی سی را مطالعه کنید:

از طریق Exodus، ما با پشتیبانی از پروتکل‌هایی مثل بیت کوین، لایتنینگ نتورک، دیفینیتی، اتریوم و بیشتر، هیجان‌زده هستیم. ما می‌خواهیم از تمام اکوسیستم بلاک چین پشتیبانی کنیم و طی ماه‌های آینده، خبر از همکاری‌های هیجان‌انگیز بسیار بیشتری خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. امیدوارم HTC سر عقل اومده باشه این 3,4 ساله خیلی از صنعت گوشی فاصله گرفته
    امیدوارم بتونه به روزای خوبش برگرده

    • عرضه به موقع محصولات، تبلیغات زیاد و توجه به نیاز مشتری از جمله مواردی هستن که هوآوی و سامسونگ بهش توجه می کنن. از بین این سه تا، اپل و شیائومی ممکنه تبلیغات زیاد رو نداشته باشه. ولی اون دوتای دیگه رو دارن.
      اچ تی سی مشکلش همین چیزاس مخصوصا عرضه به موقع محصول و تبلیغ و بازاریابی محصولاتش. وگرنه من الان u ultra دارم خیلی راضی هستم خیلی با کیفیته. مخصوصا دوربینش و زیباییش. یا اونایی که u11 پلاس دارن هم میگن عالیه.