ارسال مستقیم پست اینستاگرام

امکان اشتراک گذاری مستقیم پست‌ های اینستاگرام درون استوری فراهم شد

از این به بعد می‌توان به صورت مستقیم، پست های عادی اینستاگرام را درون استوری به اشتراک گذاشت. پیش از این به منظور قرار دادن پست‌ های اینستاگرام درون استوری، کاربران از روش‌هایی همچون تهیه اسکرین شات استفاده می‌کردند.

اشتراک‌گذاری مستقیم پست‌ های اینستاگرام درون استوری ویژگی جدید و بسیار کاربردی است که به این شبکه اجتماعی افزوده شده است. البته عدم نیاز به گرفتن اسکرین شات برای اشتراک‌ گذاری پست‌ های اینستاگرام در استوری تنها کاربرد ویژگی جدید نیست.

از آنجایی که اکنون تعداد کاربران فعال در بخش استوری اینستاگرام از تعداد افراد فعال درون فید اصلی بیشتر شده است، کاربران بعد از ارسال پست‌های عادی، به وسیله قرار دادن یک اسکرین شات درون استوری تلاش می‌کنند فالوورهای خود را از آپلود شدن یک پست اصلی جدید مطلع کنند. پیش از این می‌بایست پست‌ های اینستاگرام و استوری‌ها را به صورت جداگانه ارسال می‌کردیم، اما از این پس امکان ارسال هر دو به صورت همزمان فراهم شده است.

برنامه Instagram

فرمت قرارگیری پست‌ های اینستاگرام عادی و همچنین استوری‌ها با یکدیگر متفاوت هستند، به همین دلیل در صورت ارسال همزمان یک تصویر به عنوان پست عادی و استوری، درون استوری این عکس دقیقا در مرکز صفحه قرار گرفته و پشت آن یک رنگ به عنوان تصویر پس‌زمینه افزوده خواهد شد. خوشبختانه تصویر داخل استوری بدون ویرایش به اشتراک گذاشته نشده و تمامی ابزارهای این قسمت همچون امکان افزودن متن، هشتگ و یا اموجی همچنان در دسترس هستند.

از این بعد در صورت تمایل به ارسال پست‌ های اینستاگرام سایر کاربران درون استوری خود، دیگر نیازی به گرفتن اسکرین شات و سپس ارسال آن به این شیوه نخواهید داشت، چرا که امکان اشتراک‌گذاری آن به صورت مستقیم فراهم شده است. یکی از مزیت‌های این کار، پایمال نشدن حق منتشرکننده اصلی مطلب است که حین گرفتن اسکرین شات رعایت نمی‌شود. در ادامه تصاویری از ویژگی جدید افزوده شده به اینستاگرام را مشاهده خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه