دوربین ایسوس زنفون 5

دوربین ایسوس زنفون 5 امتیاز بالایی در DxOMark کسب کرد

ایسوس زنفون 5 (Asus Zenfone 5) جزو گوشی های هوشمند ارزشمند این شرکت بوده و به یک دوربین دوگانه مجهز شده است. بر اساس سیستم امتیازدهی DxOMark می‌توان نتیجه گرفت دوربین ایسوس زنفون 5 جزو برترین محصولات بازار بوده و قادر به ثبت تصاویر بسیار باکیفیتی است.

رزولوشن دوربین ایسوس زنفون 5 برابر 12 مگاپیکسل است، اما کیفیت، مقوله‌ای متفاوت از وضوح تصویر محسوب می‌شود. گوشی ایسوس Zenfone 5، جزو میان‌‌رده‌های بازار است، اما طبق امتیازی که در وب سایت DxOMark به دست آورده، دوربین ایسوس زنفون 5 را باید با پرچمداران مقایسه کرد.

امتیاز بالای دوربین ایسوس زنفون 5

دوربین این گوشی موفق شد در وب سایت DxOMark امتیاز بسیار خوب 90 را به دست بیاورد. گفتنی است این عدد میانگین امتیازهای گوشی در دو بخش عکاسی و فیلم برداری به شمار آمده و امتیاز آن در عکس برداری و فیلم برداری به ترتیب برابر 93 و 86 بوده است.

امتیاز دوربین ایسوس زنفون 5

در زمان وجود نور طبیعی کافی، عملکرد دوربین ایسوس زنفون 5 فوق‌العاده است، به طوری که می‌تواند جزییات بسیار بالایی را به ثبت برساند. این توانایی به حدی است که می‌توان دوربین ایسوس زنفون 5 را با بهترین پرچمداران مقایسه کرد.

اما نقطه ضعف این گوشی حین عکاسی در شب مشخص می‌شود. وقتی خبری از نور مستقیم آفتاب نیست، میزان نویز افزایش پیدا کرده و تصاویر دیگر کیفیت سابق را نخواهند داشت. متاسفانه همچون عکاسی در زمان عدم وجود نور خورشید، فیلم برداری دوربین این گوشی نیز در حالت کلی تعریف چندانی ندارد، به طوری که فریم‌های آن فاقد جزییات کافی هستند.

امتیاز دوربین ایسوس زنفون 5

با این حال نباید فراموش کرد ایسوس زنفون 5 یک میان‌رده است و باید در همین اندازه از آن توقع داشت. با در نظر گرفتن دوربین دیگر میان‌رده‌های بازار می‌توان ادعا کرد دوربین ایسوس زنفون 5 قادر به ثبت تصاویر بسیار باکیفیتی است.

زنفون 5، یک فبلت دارای نمایشگر 6.2 اینچی و مجهز به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. پردازنده آن اسنپدراگون 636 بوده و بسته به میزان حافظه رم، به دو نسخه 4 گیگابایتی و 6 گیگابایتی تقسیم می‌شود. ظرفیت داخلی هر دو نسخه 64 گیگابایت است. دوربین دوگانه گوشی متشکل از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی است که به ترتیب دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و f/2.0 هستند. با این دوربین می‌توان در رزولوشن 4K به فیلم برداری پرداخت. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ایسونس زنفون 5، مجهز شدن به اندروید 8 اوریو به صورت پیش‌فرض است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. احسنت بر ایسوس کبیر

  2. بیادشم کسی نمیفروشه چون نوسانات ارز فاجعه س

  3. چقدر شبیه هواوی انر 10 زدنش

  4. ای خدا دیگه کی وارد میشه این گوشی خسته شدیم