انفجار سیگار الکترونیکی

انفجار سیگار الکترونیکی جان یک شهروند آمریکایی را گرفت!

انفجار سیگار الکترونیکی سبب مرگ یکی از شهروندان آمریکایی شد. اما علت این حادثه چه بوده است و آیا چنین اتفاقی می‌تواند زنگ خطری برای ایمنی و سالم بودن سیگارهای الکترونیکی باشد؟

خبرگزاری‌های آمریکایی از منفجر شدن یک سیگار الکترونیکی و کشته شدن مردی 38 ساله خبر دادند. به نظر می‌رسد باتری داخلی علت چنین اتفاقی بوده است.

این روزها سیگارهای الکترونیکی به عنوان جایگزین «سالم‌تر» سیگارهای معمولی مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند. در حالی که بسیاری از افراد موضوع سالم‌تر بودن را تایید می‌کنند، نباید فراموش کرد که این سیگارها اساسا بسته‌ای از باتری بوده و پتانسیل منفجر شدن را دارند.

حوادثی که تا به امروز ما در این زمینه دیده‌ایم منجر به مرگ هیچ کسی نشده بودند، ولی متاسفانه داستان در رابطه با اتفاق اخیر کمی متفاوت است. مطابق با گزارش واشنگتن پست، انفجار سیگار الکترونیکی یک مرد 38 ساله اهل ایالت فلوریدا سبب کشته شدن او شده است.

انفجار سیگار الکترونیکی سبب پرتاب تکه‌های آن شده است

زمانی که آتش‌نشان‌ها بدن این مرد را در اتاقش پیدا کردند، علت بروز این اتفاق به خاطر وجود آثار سوختگی روی 80 درصد از بدن او، نامشخص بود. ولی مطابق گزارش مربوط به معاینه پزشکی، پرتاب شدن چیزی به سر او سبب این جراحت شده است. به نظر می‌رسد این اجسام، همان تکه‌های سیگار بعد از انفجار بوده‌اند.

امروزه سیگارهای الکترونیکی به شکلی گسترده استفاده می‌شوند و حتی برخی افراد با تغییراتی در آنها، تلاش می‌کنند برای مسابقات مختلف، دود تولید شده را افزایش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ای بدبختی دیگه سیگارم با ادم چپ افتاده

  2. سزای آدم‌دودی که مثل ماشین‌دودی، همه‌جا رو کثیف و همۀ نزدیکان‌شو مریض میکنه همینه