گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری

دو گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری در Geekbench رویت شدند

به تازگی دو گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری در Geekbench مشاهده شده‌اند. این دو گوشی جدید بلک بری جزو میان‌رده‌های بازار تلقی شده و انتظار می‌رود دارای کیبورد سخت افزاری بسیار محبوب این شرکت باشند. در ادامه ویژگی‌ های گوشی های جدید BlackBerry را بررسی می‌کنیم.

چند روز پیش در وب سایت بنچمارک گیک بنچ، دو گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری را مشاهده کردیم. اگرچه یکی از این محصولات دارای شماره مدل BBE100-2 بود، اما دستگاه دوم تنها با نام BlackBerry دیده می‌شد. طبق مشخصات فنی لو رفته می‌توان با اطمینان گفت دو گوشی جدید بلک بری میان‌رده هستند.

گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری

طبق اطلاعات فاش شده در گیک بنچ، گوشی دارای شماره مدل BBE100-2، یک میان‌رده قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 660 است که در حال حاضر، بهترین و قدرتمندترین چیپست برای گوشی های میان‌رده به شمار می‌رود. حافظه رم این گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری 4 گیگابایت بوده و توانسته در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 1335 و 4948 را به دست بیاورد.

همانطور که گفتیم، گوشی دوم تنها با نام BlackBerry ظاهر شده است. اگرچه این مدل نیز از تراشه اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد‌، اما این مرتبه به 6 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. در کمال تعجب با وجود یکسان بودن تراشه این گوشی و دستگاه دارای شماره مدل BBE100-2 و از طرفی بیشتر بودن حافظه رم آن، امتیاز کمتری در گیک بنچ به دست آورده است. امتیاز آن در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب 1291 و 4838 بوده است. هر دو گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری به صورت پیش‌فرض دارای اندروید 8.1 اوریو هستند.

گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری

با توجه به اطلاعاتی که پیشتر فاش شده بودند، بعید نیست یکی از این دو گوشی همان بلک بری کی 2 مورد انتظار باشد. این گوشی قرار است در تاریخ هفتم ژوئن 2018 (هفدهم خرداد 1397) معرفی شود. بلک بری Key2 دارای یک صفحه کلیدی فیزیکی بوده و به همین دلیل اندازه نمایشگر دارای رزولوشن فول اچ‌دی آن، تنها 4.6 اینچ خواهد بود. گفته می‌شود بلک بری کی 2، دارای یک دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 8 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی است.

گوشی Blackberry Key2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گرون ترین برند فک کنم این باشه درسته