فیلترینگ تلگرام

فیلترینگ تلگرام و بستن فیلترشکن‌ها طبق برنامه پیش می‌رود

فیلترینگ تلگرام به طور موفقیت‌آمیز و طبق برنامه پیش می‌رود. عبدالصمد خرم آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با اشاره به افت رتبه جهانی تلگرام، اعلام کرد هر وقت نظام اراده کند فیلترشکن‌ها نیز مسدود خواهند شد.

عبدالصمد خرم آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی، مطلبی را در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش منتشر کرد و رضایت خود را از روند فیلترینگ تلگرام نشان داد. وی در این مطلب نوشته است مسدودسازی تلگرام به طور موفقیت‌آمیز و طبق برنامه پیش می‌رود. فیلتر و مسدودسازی قسمتی از تلگرام در ایران باعث سقوط فاحش رتبه تلگرام در ایران و جهان شده است. ظرف چند روز، رتبه telegram.me یکصد پله در ایران و ده‌ها پله در جهان سقوط کرد.

نتیجه مرحله اول فیلترینگ تلگرام

خرم آبادی در ادامه‌ی یادداشت خود نوشته است:

با وجودی که به منظور انتقال آرام مردم به پیام رسان های داخلی، هنوز برخی از نسخه‌های فارسی تلگرام مسدود نشده‌اند و علی‌رغم این که هنوز مبارزه جدی با فیلترشکن‌ها انجام نشده، در مرحله اول مسدوسازی، عدم بازدید بسیاری از کاربران از تلگرام موجبات سقوط فاحش رتبه این پایگاه اینترنتی را در ایران و جهان رقم زده است.

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی همچنین به موضوع بستن فیلترشکن‌ها اشاره کرد و افزود مسدودسازی تدریجی فیلترشکن‌ها طبق برنامه از پیش تعیین شده است. نظام جمهوری اسلامی هر زمان اراده کند فیلترشکن‌ها را به طور کامل مسدود خواهد کرد. توانایی فنی نخبگان سایبری نیروهای امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی فوق تصور است و هنوز از توانایی این نیروها برای مبارزه با فیلترشکن‌ها استفاده نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. این دولت روحانی فیلترینگ رو بزاره لب کوزهء آبش رو بخوره!!!
    😀
    😛

  2. اعتراض رو از فضای مجازی دارن ناخواسته میارن به فضای حقیقی ، واعا اینجور که مسئولین دارن ضربه میزنن به این کشور، صد سال امریکا نمیتونست اینکارو بکنه

  3. به زودی دیگه نمیزاریم با این تلگرام زندگیتونو اخرتتو به باد بدید

  4. اصلا ارزش نداری که راجبت کامنت بزارم . اینترنت کارای خیلیارو لو داد به خاطر همین میخان فیلتر کنن

  5. تلگرامو فیلتر کردین خوبه دیگه به بقیه چیز لطفا گیر ندهید با تشکر از شمایی که نمیبینین..

  6. کلا اینترنت رو هم مسدود کنن بهتره .ضرر رو باید از ریشه زد.اگه نت نداشتیم دیگه تلگرام و خاک بر سرم هاب و… وجود نداشتند که گمراه شیم

  7. حتی ارزش نداره کامنتی بزارم در جواب حرف هاش خخخخ