ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ زندگی شما را راحت‌تر می‌کند

خرید ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ (Samsung Addwash) از آن اتفاقاتی است که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. در این مطلب با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد مدل‌های مختلف سری Addwash سامسونگ آشنا می‌شوید.

گاهی وقت‌ها اتفاقاتی در زندگی‌ آدم می‌افتد که زندگی را تغییر می‌دهد. شاید این اتفاق و این تغییر آنقدرها هم بزرگ نباشد، اما تاثیری که از آن می‌گیریم می‌تواند بزرگ باشد. یکی از این اتفاقات ورود یک ماشین لباسشویی جدید به زندگی من بود. به خاطر وسواس زیادی که به نظافت و به خصوص تمیزی لباس‌ها دارم همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایم شستن لباس‌ها بود که هم زمان زیادی از من می‌گرفت و هم ذهنم را تا حد زیادی مشغول خودش می‌کرد.

از همان ابتدای صبح که بلند می‌شدم ذهنم مشغول جمع کردن لباس‌های بچه‌ها از اتاق‌های خانه بود. هر چقدر هم که به آنها تذکر می‌دادم لباس‌های کثیف‌ را داخل سبد مخصوص بگذارند باز تکه لباسی را جایی جا می‌گذاشتند. امان از روزی که من ماشین را روشن می‌کردم و در حالی که برای کمی استراحت به سمت کاناپه می‌رفتم، چشمم به تکه لباسی، جورابی یا کلاهی جا مانده می‌افتاد.

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

فکر این که بعد از این همه زحمت باز هم سبد لباس‌ها خالی نمی‌شود ذهنم را مشغول می‌کرد. چون در این حالت نه می‌شود برای این چند تکه لباس یک بار دیگر ماشین را روشن کرد نه می‌شود آنها را برای مدت طولانی در سبد لباس‌ها قرار داد زیرا باید حداقل چند روزی داخل سبد بمانند تا به اندازه کافی لباس کثیف جمع شود. پس مجبورم آن یک تکه را با دست بشورم.

اما خرید سری ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ همان اتفاق بزرگی بود که در زندگی‌ام افتاد. این ماشین‌های لباسشویی یک در مخصوص برای اضافه کردن تکه لباس‌های جامانده در میانه چرخه شستشو دارد. این در کوچک که بالای در اصلی ماشین‌های لباسشویی ادواش سامسونگ قرار گرفته به من امکان داد تا آن تکه لباس‌های جا مانده را در زمان‌هایی معین از چرخه شستشو به ماشین اضافه کنم. این یعنی ذهنم از آن همه درگیری آزاد شده و واقعا بعد از روشن کردن لباسشویی دیگر با خیالی آسوده استراحت می‌کنم.

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

جدا از این مورد من هم مثل خیلی از افراد عادت کرده‌ام با اینکه ماشین لباسشویی خودکار کارش را انجام می‌دهد، تمام مدت داخل خانه بمانم زیرا همیشه نگرانم که نکند اتفاق ناخواسته‌ای در مدت شستشو بیفتد. حالا مدل H147 ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ این لحظات شیرین زندگی‌مان را هم به ما برگردانده است. این مدل با برنامه‌ای به نام اسمارت هوم سامسونگ قابل کنترل از راه دور است. اگر این برنامه را روی گوشی‌تان اجرا کنید، تمام  اطلاعات چرخه فعالیت ماشین و چرخه شستشو روی صفحه گوشی برای شما نمایش داده می‌شود.

به این ترتیب حتی اگر اتفاق ناخواسته‌ای بیفتد فورا از آن مطلع می‌شوید و اگر هم به هر دلیلی مثل ریختن بستنی روی لباس پسر بازیگوش‌تان در پارک، بخواهید چرخه شستشو را متوقف کنید، کافی است با استفاده از برنامه کنترل به ماشین دستور دهید تا زمان برگشت شما به خانه منتظر بماند تا بتوانید لباس پسرتان را هم داخل ماشین بیاندازید تا همراه بقیه شسته شود.

شستشوی سریع با ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

مدت زمان شستشوی لباس‌ها هم از آن زمان‌هایی است که می‌توانیم برایش برنامه داشته باشیم. به جای آن که چند ساعت منتظر بمانیم تا لباس‌مان شسته شود تا بتوانیم برای تفریح بیرون برویم، کافی است یکی از مدل‌های H147 و P1494 ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ را خریداری کنیم. این مدل‌ها با استفاده از فناوری اسپید اسپری (Speed Spray)  آب را با فشار بسیار بالا روی لباس‌ها اسپری می‌کند و در نتیجه یک ظرفیت معمول از لباس‌های کثیف (5 کیلوگرم) را تنها در 59 دقیقه می‌شویند. البته این نکته را نباید فراوش کرد که کم شدن زمان شستشو به هیچ وجه به معنی کاهش کیفیت شستشو نیست.

با وجود آن که ماشین‌های لباسشویی ما را از مشغول شدن مستقیم به شستشو رها کرده بودند، اما سروصدای زیاد آنها نمی‌گذاشت خیلی از کارهایی که دوست داشتیم مثل مطالعه، تماشای برنامه مورد نظرمان در تلویزیون یا استراحت را انجام دهیم. اما حالا گزینه‌ای مثل مدل H147 از سری ادواش شرکت سامسونگ مجهز به فناوری جدید VTR Plus عرضه شده است که دستگاهی بدون لرزش برای آسایش شما فراهم می‌کند. با این فناوری، استفاده از ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ به این معنی است که دیگر کل آن لحظات و ساعت‌ها کاملا در اختیار خودتان است تا هر کاری که دوست دارید را در لحظات ارزشمند زندگی‌تان انجام دهید.

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

در مجموع می‌توان گفت با داشتن یکی از این محصولات سری ادواش سامسونگ، در کنار استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و در اختیار داشتن محصولی زیبا و چشم‌نواز، می‌توانید زندگی جدیدی را با لحظاتی آزاد و فارغ از کار تکراری شستشوی لباس‌ها برای ساعت‌های طولانی تجربه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این از همون سری هست که منفجر میشه؟
    میخوام واسه مادرخانومم بگیرم.

  2. اینا رو که نمیفرسته ایران
    اون بونجولا رو میده ایران