سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری

سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری (گلکسی اس 8 لایت) امروز معرفی می‌شود

کمپانی سامسونگ امروز از یک گوشی میان رده به نام سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری (Samsung Galaxy S Light Luxury) با ظاهری شبیه به گلکسی اس 8 پرده برداری خواهد کرد. این گوشی، قرار بود گلکسی اس 8 لایت / اس 9 لایت نام بگیرد.

سامسونگ SM-G8950 گوشی میان رده رو به بالای سامسونگ است که گلکسی اس 8 لایت / اس 9 لایت نام خواهد داشت. با توجه به اطلاعات موجود، این دیوایس امروز معرفی خواهد شد، اما گلکسی اس لایت لاکچری نام خواهد داشت. یک پوستر جدید نیز به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ نام این محصول را تایید می‌کند. علاوه بر آن زمان مراسم رونمایی را نیز می‌توانیم در این پوستر که به زبان چیزی بر روی آن نوشته شده مشاهده کنیم.

این رویداد قرار است توسط سامسونگ و در شهر پکن برگزار شود. سامسونگ همچنین تنها 100 نفر را برای این مراسم دعوت کرده است تا رونمایی از گلکسی اس لایت لاکچری جتبه‌ی عمومی نداشته باشد.

سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری

مشخصات گلکسی اس لایت لاکچری

بر اساس اطلاعات موجود، گلکسی اس لایت لاکچری سامسونگ به یک نمایشگر 5.8 اینچی از نوع Infinity Display و وضوح +Full HD مجهز خواهد بود. این گوشی توسط پردازنده اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد که با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه خواهد شد. بر روی قاب پشتی یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین تعبیه شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض را نیز می‌توان در بالای نمایشگر یافت. در اینجا همچنین یک اسکنر اثر انگشت درست در سمت راست دوربین، مشابه گوشی های گلکسی اس 8 دیده می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی باید به وجود سیستم عامل اندروید 8 اوریو به صورت پیشفرض در راس بخش نرم افزاری و یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد که با توجه به کم مصرف بودن پردازنده، به نظر می‌رسد عمر باتری خوبی را بتواند ارائه کند.

رندرهای منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری در رنگ‌های مشکی و قرمز هستند. بنابراین به نظر می‌رسد که سامسونگ امروز تنها این دو مدل از گوشی Samsung Galaxy S Lght Luxury را معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه گوشیه خیلی قویهه
    قیمتش چقدره