اسنپ چت هک شد : بیش از 200 هزار تصویر و ویدیوی خصوصی کاربران منتشر شد

بیش از 200 هزار عکس و پیام ویدئویی ارسال شده بر روی اپلیکیشن پیام رسان اسنپ چت هک و بر روی سایت 4chan قرار داده شد. 4chan سایتی است که عکس های افشا شده از هنرپیشه های هالیوود از اواخر ماه آگوست تا کنون بر روی آن قرار می گرفت.

اسنپ چت (Snapchat) اپلیکیشنی است که به کاربران اجازه می دهد پیام های ویدئویی و یا عکس ها را با هم به طور موقت به اشتراک بگذارند. در این اپ پیام های ارسال شده و یا فایل های به اشتراک گذاشته شده پس از 10 ثانیه ناپدید می شوند. بسیاری از مردم با این ایده از اپلیکیشن Snapchat استفاده می کنند که تصاویر پس از مدت کوتاهی از بین می روند. البته دریافت کننده تصاویر می تواند با اسکرین شات گرفتن از صفحه گوشی تصاویر را ذخیره کند که در این صورت برای فرستنده یک نوتیفیکیشن اطلاع رسانی ارسال می شود. البته برنامه های جانبی دیگری هم وجود دارند که بدون اطلاع فرستنده عکس ها را ذخیره می کنند.

Snapchat Snapchat-2

اما گزارش ها حاکی از آن است که احتمالا خود اسنپ چت هک نشده و یکی از اپلیکیشن های جانبی که به کاربران اجازه ذخیره عکس ها را می دهد هک شده است. همچنین گفته شده است که این عکس ها مربوط به محدود زمانی گسترده ای است. یکی از مسئولان اسنپ چت گفته است که آنها توسط اپلیکیشن های جانبی و همان چیزی که دقیقا در قوانین و مقرراتشان آن را منع کرده اند، قربانی شده اند.

اخبار مربوط به افشای تصاویر به اشتراک گذاشته شده در اسنپ چت روز گذشته در میان اخبار برتر بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان و بسیاری کشور های دیگر قرار گرفت و بیش از 500 هزار جستجو را به خود اختصاص داد.

منبع : yahoo

Hackers Reportedly Set to Leak 200,000 Stolen Snapchat Images

Hackers Reportedly Set to Leak 200,000 Stolen Snapchat Images

Hackers have warned that thousands of nude images sent via the mobile-messaging service Snapchat, many of which users believed self-destructed after being sent, are to be released online in a searchable database.

Messaging boards on the notorious website 4chan have been filling up with news of the imminent leak, already being referred to as “The Snappening.”

It comes just weeks after hundreds of celebrity nudes were leaked online through the same site, following a hack of Apple’s iCloud that has come to be referred to as the Fappening.

Earlier this week an anonymous 4chan user claimed to have hacked into Snapsave, an image-saving service that allows users of Snapchat to store pictures received before they self-destruct.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*